Gå til innhold

92-modell, viktige papirer i sommer?


Anbefalte innlegg

Heihei!

Iløpet av det som for folk flest er fellesferie skal jeg reise ut på bjørnøya ved siden svalbard, skal jobbe litt med fugl for polarinstituttet blablabla.

 

Spørsmålet er egentlig om forsvaret vil sende ut noen viktige papirer iløpet av sommeren til 92-modeller?

Jeg har ikke søkt læreplass.

 

Jeg har store ønsker om å inn i forsvaret etter neste skoleår og eventuellt ta befalskole. Når jeg er borte denne perioden, 35-45 dager har jeg ikke tilgang til internett eller post, kun satelittelefon. Hvis denne ene sommerjobben hindrer meg senere i forsvaret vil jeg helst ikke ta sommerjobben.

 

Takker for alle svar, og håper folk tok spørsmålet mitt. Jeg er ganske dårlig med ord. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste de sender ut som er viktig er inkallelse til sesjon. Regner med du har noen som kan sjekke posten din så hvis du får det kan du jo få den til å si fra til deg så du kan ringe og bytte tid. Det vil neppe være noe problem. Vet ikke når på året du er født, meg bekjent kalles du ikke inn før du er 18, med mindre du ber om det. Hvis du også ringer forsvaret nå og ber om å få komme inn på sesjon før du drar er nok heller ikke det noe problem.

Endret av southparkman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...