iCar Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Hvordan sjekker man hvilken softwareversjon man har på t610? Høyre, *, venstre , venstre, *, venstre, * Da kommer du inn i servicemodus, resten finner du ut selv hvis du er smart;) *(stjernetasten)
qvestus Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 bassmania (eller noen andre): har de har flere T610 igjen på Siba?
rontonic Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Høyre' date=' *, venstre , venstre, *, venstre, * Da kommer du inn i servicemodus, resten finner du ut selv hvis du er smart;) *(stjernetasten)[/quote'] Takk, jeg har da visst også r1a081, men med sus... (kjøpt i sverige)
B0hemen Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 De som var lagt ut på netter var alle forhåndsbestilte. De som bestilte de idag kommer lengst bak i køen. Det er bare sånn systemet til komplett.no virker. Det er synlige så lenge de ikke er plukket men det ble de Jeg bestilte i går kveld når det stod at det var 5 igjen. Etter bestillingen stod det 4. Fått sendingsbekreftelse i dag, så tror nok tallet som står der er reelt.
iCar Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Høyre' date=' *, venstre , venstre, *, venstre, * Da kommer du inn i servicemodus, resten finner du ut selv hvis du er smart;) *(stjernetasten)[/quote'] Takk, jeg har da visst også r1a081, men med sus... (kjøpt i sverige) Det var rart :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå