Gå til innhold

SE T610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kan ha hopet seg opp ganske mange bestillinger vettu, og når de får den inn så begynner de å levere alle de bestillingene

 

Jeg tror det er slik det fungerer, jeg jobber på et lager selv ved siden av studiene, norges største helsekostgrossist, men det blir jo noe av samme konseptet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Bare så det er sagt så fikk NOREK inn 19 telefoner idag men det er alle solgt selvsagt. Velkommen til klubben alle de som var heldige der :woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

De som var lagt ut på netter var alle forhåndsbestilte. De som bestilte de idag kommer lengst bak i køen. Det er bare sånn systemet til komplett.no virker. Det er synlige så lenge de ikke er plukket men det ble de :lol:

Lenke til kommentar

...Jeg bare spør, for kunskapen om alle funksjonene er vel ikke av de største.

Jeg leste noe om at kameraet ikke skulle være så bra bl.a. Stemmer det? Ellers tenker jeg bruksområder.... Hva kan den tilby?

 

Valget står hos meg, som mange andre, mellom T610 og Siemens SL55... Skjermen til Ericsson er jo bedre, men er den så mye bedre at man merker veldig forskjell?

 

Hadde satt pris på litt tips...

Lenke til kommentar

hei

 

jeg fikk t610 idag, :D:woot: , og jeg er storfornøy, kamerat er bra nok det azza, den er ikke dårlig. så vis du skulle satse på en mobil som kommer til holde lenge så burde du velge t610.

 

noe fakta om t610 som er bedre enn sl55:

32 toners polyfoniske ringetoner

65000 farger skjerm

blåtann

kamera(hehe, sl55 har ikke kamera)

og det var det da, og jo en ting til, den er billigere. får MYE for pengene.

så sats på T610, men men lykke til å¨kjøpet da :D

Lenke til kommentar
Kjøpte nå nettopp fra Siba for

3280 kr uten abb!

 

Dere som har kjøpt på Siba, hvor mange er det igjen? Og suser disse telefonene? Når er de produsert?

 

Bak på telefonen skal det stå: "03wxx" der xx betegner uken telefonen er produsert. Kunne dere vennligst postet disse datoene her?

 

Så ikke hvor mye de hadde igjen. tror det var mer enn nok.

Står 03w21 på min dvs uke 21

Jeg har ikke hørt noe susing enda!

 

Noen som vet hva som er siste software versjon for den, sånn at vi kan sammenligne og se???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...