Gå til innhold

Funksjonell mobil uten kamera


Anbefalte innlegg

Jeg trenger en funksjonell mobil med god batterilevetid og fargeskjerm, polyfoniske ringetoner, stort minne, triband, + alle de vanlige funksjonene. Ca. som sony ericsson t610 uten kamera eller nokia 7210 med bluetooth og bedre skjerm.

 

Forslag??

Prisklasse 3000-4000kr

 

Samsung/Nokia/Sony er aktuelle. Ikke vippedesign

 

Håper på snarlig svar :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn i farten kommer jeg ikke på noen annen mobil enn Siemens S55:

256 farger, 16-toners polytoner, 1MB minne, 3-band og bluetooth. Men den har ikke bedre skjerm enn 7210 da... :)

 

Ingen Samsung/Sony/Nokia mobil oppfyller dine krav. Så enten må du endre kravene eller så må du velge Siemens :)

Lenke til kommentar

Ja enig! Enten må du endre kravene eller velge mellom S55 og T610.

 

S55 er ganske perfekt, men du får en sinnsykt dårlig skjerm.

 

T610 er jo klart valget. Du må jo se på kameraet som en bonus.

Skjønner ikke hvorfor du ikke vil ha kamera?!?

Lenke til kommentar
Ja enig! Enten må du endre kravene eller velge mellom S55 og T610.

 

S55 er ganske perfekt, men du får en sinnsykt dårlig skjerm.

 

T610 er jo klart valget. Du må jo se på kameraet som en bonus.

Skjønner ikke hvorfor du ikke vil ha kamera?!?

 

Enig. Digitale kameraer har blitt så enkle & billige å lage - dersom mobilen har det, betyr det lite for prisen :)

Lenke til kommentar
Er vel noen skoler som har forbud mot kameramobiler på skolen nå? Kanskje derfor han ikke er så keen på kamera.

 

OMG Finnes det skoler som har forbud på kamera mobiler på skolen. Dette er vel en ganske dum regel. Er jo lov med vanlig kamerar da ?

Uansett så skal ikke skolen velge mobil for deg

Lenke til kommentar
Er vel noen skoler som har forbud mot kameramobiler på skolen nå? Kanskje derfor han ikke er så keen på kamera.

 

OMG Finnes det skoler som har forbud på kamera mobiler på skolen. Dette er vel en ganske dum regel. Er jo lov med vanlig kamerar da ?

Uansett så skal ikke skolen velge mobil for deg

 

Det var en skole i bergen hvor noen luringer hadde tatt bilder i dusjen og lagt ut på internett og greier...

 

Men det kan jo en gjøre med vanlige digitalkameraer også. Finnes jo slike bitte små...

Lenke til kommentar

:smile: Tusen takk til de som har svart!

 

Grunnen til at jeg leter etter en mobil som SE T610 men uten kamera er mer prismessig enn angående skoleregler. Dessuten har jeg et digitalkamera + at jeg har tenkt å bestille en Canon Digital Ixus 400 m/128mb CF senere i sommer:) Jeg ser på det som unødvendig med kam på mobilen når jeg vil ha riktig bra digitalkamera i den "andre lommen".

Men - - Hvis det har seg slik at det betyr lite for prisen så vil nok SE T610 være et gunstig valg ser det ut til.

 

Sist, men ikke minst: hvilke fordeler har da SE'n i forhold til nokia 7210 (så vidt jeg har forstått det så er 7210 en 7250 uten kam?)

 

-Atter takk for gode råd :p

Lenke til kommentar
Det er jo også noen fordeler med kamera på mobilen:

1. Bruke som bakgrunn.

2. Bilde av den som ringer.

3. Hvis du har ikke kamera med deg, og det er noe du vil ta biled av så har du mobilen.

4. Lage heftige MMS'er

5. Bra å briefe med :lol:

 

1. Dette går an å fikse med ett vanlig kamera, bare at det tar litt mer tid og det blir bedre kvalitet

2. Dette går an å fikse med ett vanlig kamera, bare at det tar litt mer tid og det blir bedre kvalitet

3. Seriøst, hvor ofte skjer det?

4. Dette går an å fikse med ett vanlig kamera, bare at det tar litt mer tid og det blir bedre kvalitet

5. Fjortiss-tankegang :wink:

 

Til deg HaZeN: Jeg sier som de andre - T610 er nok den mobilen som oppfyller dine krav best til tross for at den har kamera. Tviler på at du får en sånn mobil uten kamera til like god pris. Siemens M55 er kanskje aktuell når den kommer, men det kan ta litt mer tid...

Lenke til kommentar

cnil: veldig så negative vi var da :)

 

Du har jo rett i at man kan gjøre det Eksperten skrev med et vanlig kamera, men det er jo like vel en fordel mot å ikke ha kamera på mobilen i hele tatt.

Skal man tenke sånn har man jo ikke bruk for bluetooth heller.. kan jo bare bruke kabelen.

Hva skal man med bra batteri? Er jo bare å lade opp.

E-mail? Kan du jo sende fra data'n.

osv

 

Blir kjedelig å tenke sånn.

Skrev det kanskje bare for å erte Eksperten litt..?

 

Ser for meg at jeg tar bilde av en duggende frisk halvliter med T610 neste helg og sender MMS til et par kamerater og spørr om de vil bli med ut. Trenger ikke kamera, men veldig moro da.

Lenke til kommentar
1. Dette går an å fikse med ett vanlig kamera, bare at det tar litt mer tid og det blir bedre kvalitet

2. Dette går an å fikse med ett vanlig kamera, bare at det tar litt mer tid og det blir bedre kvalitet

3. Seriøst, hvor ofte skjer det?

4. Dette går an å fikse med ett vanlig kamera, bare at det tar litt mer tid og det blir bedre kvalitet

5. Fjortiss-tankegang :wink:

All dette er mye lettere når det er innebygget :wink:

Hvem gidder å ta bilde av mange folk til når de skal ringe og legge det inn på dataen og så til mobilen?

Det er jo kjekt å ha innebykket fordi da slipper en å overføre det.

Du skjønner det sikket hvis du hadde hatt det, men det er litt vanskelig når en ikke har det :wink:

Lenke til kommentar

Ikke så vanskelig egentlig, det avhenger av hvilke behov man har:

 

Bra display: kjøp T610

Bra kamera: kjøp S55

Mest minne: kjøp T610

PC-tilkobling: kjøp S55

Best batteri: kjøp T610

Raskest WAP/GPRS: kjøp S55

Mophun: kjøp T610

Høyttalerfunksjon: kjøp S55

Design: opp til hver enkelt

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...