Gå til innhold

Funksjonell mobil uten kamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BOhemenn: det stemmer det, måtte erte litt... jeg syns de sammenligningene med batteri og bluetooth var litt merkelige men det er nå så (jeg har liksom aldri brukt bluetooth til pc, bare til mobil. og noen ganger er det jo faktisk ikke tilgang til strøm og da er det greit med godt batteri) :wink:

 

Mobil_eksperten: Jeg skal gå med på at det er bedre å ha kamera innebygd, men jeg tror vi skal være forsiktige med å hele tiden sammenlikne disse kameraene med vanlige kameraer, det er faktisk _utrolig_ stor forskjell på mobilkamera og vanlig digital kameraer. Når det gjelder det andre innlegget skal jeg påstå at jeg prøvde å være litt vanskelig :) Har forresten prøvd 3650 noen dager, syns ikke det var noe serlig med kamera, i alle fall ikke når mobilen er SÅ stor.. Da er det bedre å ha med mobilen og ett lite digital kamera (med god kvalitet) som faktisk er like store til sammen.. :)

Lenke til kommentar
Det er jo også noen fordeler med kamera på mobilen:

1. Bruke som bakgrunn.

2. Bilde av den som ringer.

3. Hvis du har ikke kamera med deg, og det er noe du vil ta biled av så har du mobilen.

4. Lage heftige MMS'er

5. Bra å briefe med :lol:

 

1. Dette går an å fikse med ett vanlig kamera, bare at det tar litt mer tid og det blir bedre kvalitet

2. Dette går an å fikse med ett vanlig kamera, bare at det tar litt mer tid og det blir bedre kvalitet

3. Seriøst, hvor ofte skjer det?

4. Dette går an å fikse med ett vanlig kamera, bare at det tar litt mer tid og det blir bedre kvalitet

5. Fjortiss-tankegang :wink:

 

Til deg HaZeN: Jeg sier som de andre - T610 er nok den mobilen som oppfyller dine krav best til tross for at den har kamera. Tviler på at du får en sånn mobil uten kamera til like god pris. Siemens M55 er kanskje aktuell når den kommer, men det kan ta litt mer tid...

 

 

...3. Vis bilen din har blitt påkjørt av en annen, og du skal ha "bevis" eller hva man kaller det til skademeldingen..

Lenke til kommentar
Det er jo også noen fordeler med kamera på mobilen:

1. Bruke som bakgrunn.

2. Bilde av den som ringer.

3. Hvis du har ikke kamera med deg, og det er noe du vil ta biled av så har du mobilen.

4. Lage heftige MMS'er

5. Bra å briefe med :lol:

 

1. Dette går an å fikse med ett vanlig kamera, bare at det tar litt mer tid og det blir bedre kvalitet

2. Dette går an å fikse med ett vanlig kamera, bare at det tar litt mer tid og det blir bedre kvalitet

3. Seriøst, hvor ofte skjer det?

4. Dette går an å fikse med ett vanlig kamera, bare at det tar litt mer tid og det blir bedre kvalitet

5. Fjortiss-tankegang :wink:

 

Til deg HaZeN: Jeg sier som de andre - T610 er nok den mobilen som oppfyller dine krav best til tross for at den har kamera. Tviler på at du får en sånn mobil uten kamera til like god pris. Siemens M55 er kanskje aktuell når den kommer, men det kan ta litt mer tid...

 

 

...3. Vis bilen din har blitt påkjørt av en annen, og du skal ha "bevis" eller hva man kaller det til skademeldingen..

Lenke til kommentar
Ikke så vanskelig egentlig, det avhenger av hvilke behov man har:

 

Bra display: kjøp T610

Bra kamera: kjøp S55

Mest minne: kjøp T610

PC-tilkobling: kjøp S55

Best batteri: kjøp T610

Raskest WAP/GPRS: kjøp S55

Mophun: kjøp T610

Høyttalerfunksjon: kjøp S55

Design: opp til hver enkelt

:)

 

Hehe. Mente at hvis man ville ha en bra skjerm osv.

 

Ps. Dritbra oversikt!!! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...