Jump to content
Sign in to follow this  
Åsmund

3d mark på fx elendig

Recommended Posts

jeg vet at 3dmark ikke er en fullverdig test av sk men....2560 i 2001 versjonen?!?!!? jeg har g2mx og får 2700.

dette sk-et er fx 5200 128 mb ddr fra msi. har brukt nyeste driverene men det har ikke hjelpt.

Desuten skulle jo driverene være opptimalisert for mad onion sin 3d mark som jeg brukte.

hvis du trykker på egenskaper for sk og trykker deg frem til der man kan klokke står det følgende:

memory clock 405

core clock 250

er det helt totalt feil kanskje?

takkjar fæ hjølp

Nok et eksempel på at Nvidia bevisst navngir kortene sine for å 'lure' brukerne (Geforce 4 MX anyone? - som faktisk har mer til felles med Geforce 2-serien enn Geforce 4...)

:grumpy:

FX5200 Ultra er på lik linje med Radeon8500/9000/9100/9200. Non-Ultra kan ikke ligge så langt bak

Se denne testen på www.tomshardware.com

Nok et eksempel på at Nvidia bevisst navngir kortene sine for å 'lure' brukerne (Geforce 4 MX anyone? - som faktisk har mer til felles med Geforce 2-serien enn Geforce 4...)

:grumpy:

Huff ja jeg kjøpte MX kort.... Og ja det fant veien til søppla etter 3 måneder... Men det er jo greit å ha et skjermkort til overs som man kan låne bort osv....

:D

GF2MX400 er typisk klokket til core: 180 / memory: 170 så det nye kortet burde slå MX'en med god margin.

Skjermkortet ditt er kjipt men ikke SÅ kjipt.....

-ull-2k-

trodde det jeg og. det var min utolmodige nevø som måtte ha et nvidia kort bare for å rakke ned på kameraten sin med ati 9700 pro. han er en merkelig skrue. jeg anbefalte han å vente litt før han kjøpte men NEIDA.

Men takk for alle svar. :)