Gå til innhold

Hjelp!!!! Trenger forslag til komponent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er bra i dag er gammal drit i morgen ..... enten løp og kjøp og vær misfornøyd med DEN trege PC-en din om en måneds tid ... eller vent litt .... uansett så er hardwaren gammal når du får den hjem i stua

 

Det vet jeg ... for jeg har brukt en ***** haug med penger på disse forbaska boksene .....

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-28 23:50, sub1343 skrev:

Jeg har 23000 og bruke og skal bygge meg en ny pc og trenger forslag det eneste jeg har bestemt meg for er at det blir et ati radeon 8500 skjermkort, Amd prosessor og jeg skal ha en bra 19"crt skjerm.

Ellers så vil jeg ha den så kjapp som mulig



Prøver meg på litt kverulering

Om du venter en liten stund, kommer AMD med de nye 0.13 micron prosessorene sine (XP 2500+) Det ryktes om at denne har 512kb L2 cache... :roll:

Den utvikler dessuten mindre varme, som igjen gjør at du slipper Delta vifter i kassa di.

Ellers kan du vel vente på GeForce 4 også, samt et HK som støtter AGP 8x!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-28 23:50, sub1343 skrev:

Jeg har 23000 og bruke og skal bygge meg en ny pc og trenger forslag det eneste jeg har bestemt meg for er at det blir et ati radeon 8500 skjermkort, Amd prosessor og jeg skal ha en bra 19"crt skjerm.

Ellers så vil jeg ha den så kjapp som mulig


AMD T-Bird 1400

ECS K7S5A sis735

512Mb micron pc2100 DDR

ATI Radeon 8500 (Club 3d)

IBM 75gxp 60Gb

SB Live!1024



 

Ser ut fra signaturen din at det beste du kan gjøre er å sette pengene i banken og vente noen måneder :wink:.

Det eneste som er en smule fornuftig er å kjøpe en AMD XP prosessor (HK ditt burde støtte det). Ellers er jeg personlig alergisk mot at som står IBM på, og spesielt harddisker.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-29 00:32, Phyltre skrev:

allergisk for IBM disker ?? tja vet hva du mener ... men Fujitsu diskene er ikke særlig mye bedre LOL


 

Fujitsu diskene er uslåelig på støynivå og prosessor forbruk, men de har litt dårligere ytelse enn feks. WD.

 

Ikke kom å si at du mener at det er like mye feil på fujitsu som på IBM disker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...