Gå til innhold

Frontdeksler på CD-ROM o.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

disse front dekslene fra Microplex, passer de på alle kabinetter?

det står Lian Li frontdeksler, vil det si at jeg ikke kan ha de på min Sony CD- ROM som står i et svart Chieftec kabinett?

og hvordan er det de fungerer? hvordan fester jeg de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står under vilke cd-romer de passer til.

C2:

Lian Li frontdeksel, Aluminium

- Til Sony CD-ROM

C2B:

Lian Li frontdeksel, Aluminium, Sort

- Til Sony CD-ROM

Skrevet

jeg tror du har misforstått.

jeg har et sort Chieftec Dragon Full Tower kabinett, der jeg har en Sony CD-Rom med hvit framside.

det jeg lurer på er om jeg kan montere et sånt deksel som er linket til over på CD-Romen i Chieftc kabinettet mitt, selv om det er Lian Li som produserer de?

Skrevet

du kan jo alltids ta av dekslene på cd-romen din, kjøpe ein boks lakk til 30 kr og lakkere det i den fargen du vil...eg gjorde det...funker nydelig, har også forskjellig farge på knappene enn dekselet.

Det skal ikkje vere store tryllekunsten å ta av dekselet, det er sikkert noen fester du trykker inn og så vipper ut dekselet.

Skrevet

det er bare møkk.. jeg kjøpte 3 stk 1 diskettstasjon og 2 cd-rom varte i ca 30dager før de krøllet seg og datt av dessuten er det bedre å derav original dekselet og lakkere det

Skrevet

Men ka e poenget med å bestilla desse deksela når du ikkje har lian li kabinett? :shrug:

Du kjøpe dei jo for at cd-romen ikkje skal skilla seg så veldi ut fra kabinettet!! :wink:

Skrevet
Men ka e poenget med å bestilla desse deksela når du ikkje har lian li kabinett?  :shrug:  

Du kjøpe dei jo for at cd-romen ikkje skal skilla seg så veldi ut fra kabinettet!!  :wink:

For å få de til å gå i et med kabinettet kanskje?

Gjest orden
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av orden
Skrevet

Hva er vitsen med og kjøpe frontdeksler??? gå ned på jernia kjøp matt spraylakk i den fargen du vil ha og spray i vei(du selvsagt fjerne dekslene fra cd-rommen først).. dette har jeg gjort og det ble perfekt !!! jeg sprayet også kabinettet og dette ble helt feilfritt !!! godt som nyt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...