Gå til innhold

Mobil til en lydbokfan


Anbefalte innlegg

Min mor har begynt å vurdere å oppgradere hennes rimelige Nokia til noe litt mer avansert. Bra websurfing, wifi og mulighet til å lese Word og pdf-filer hadde ver greit, og hun veldig glad i lydbøker, så en enkel måte å laste dem inn og lage spilleliste (for å sørge for at alle kapitlene kommer i rett rekefølge) er et must. Hun sliter med Nokias musikkoverføringsprogram - det er tregt og kronglete, og ser ut til å begynne å tulle hvis en prøver å legge inn en fil med samme navn som en som allerede er på telefonen (noe som skjer en del med lydbøker).

 

Temmelig fleksibel når det gjelder pris, men hun er ikke noe storbruker, så kraftig CPU o.l. er ikke viktig så lenge grensesnittet er raskt og responsivt. Touch har hun ikke noe forhold til, men er villig til å prøve. Tenkte kanskje å se etter en brukt iPhone, har ikke noe særlig erfaring med dem selv så jeg vet ikke om den passer? Ellers skal jeg selv ha meg en Android mobil snart, så visst det er noe brukbart der kunne det kanskje vert en ide å at hun hadde en og så det blir enklere for meg å hjelpe henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...