HeatSeeKinG Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Skrevet 22. mars 2010 Internett forurenser like mye som fly, så om du skal fly istedenfor å ta tog så logg av What now?
Bobbylove Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 2 prosent av verdens co2 utslipp skyldes internett. Dette tilsvarer flytrafikkens. - Illustrert vitenskap.
boffeeen Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Nå brukes jo internett av flere millioner hvert eneste sekund. Det er riktigere å se på hvor mye en time på internett forurenser i forhold til en time i et fly.
Tabris Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Fly er mye mer forurensende enn tog, så jeg tar alltid tog om jeg kan. I tillegg synes jeg det er den beste måten å reise på - det er mye mer behagelig og komfortabelt enn fly etter min mening.
del_diablo Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Nå brukes jo internett av flere millioner hvert eneste sekund. Det er riktigere å se på hvor mye en time på internett forurenser i forhold til en time i et fly. Tja, men lasten er ujevnt fordelt. Strømforsyningene er i varierende grad forurensende, f.eks det norske nettet slipper ut lite sammenlignet med det kinesiske. Etc....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå