Ata Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Vurderer å kjøpe en ultra-portabel pc og ønsker forslag fra folk her på forumet. Maskinen bør være så liten som overhode mulig, ha [rimelig] lang batteritid, og ikke nødvendigvis ha cd-rom/fdd. Sikler litt på en Fujitsu Lifebook P1110, men er vanskelig å finne i Europa. Maskinen skal stort sett bare brukes til å skrive på, og må klare å kjøre Win2k. Noen som har noen idéer? -Ata Sobriquet
JoKr Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Jeg sitter med en Compaq Evo 400c som jeg er meget fornøyd med, har gått å drasset på den siden nesten hver dag etter jeg kjøpte den, så jeg syns den er solid bygget i tillegg. Eneste jeg savner er USB 2.0 og en til PCMCIA kortplass (tot. 2), 1 er kanskje litt lite, men det er tross alt en liten PC Men Multiport sloten i lokket hjelper litt der, men jeg valgte PCMCIA modell fra 3COM, Compaq sin multiport bygger 5 mm mer på lokket (bare på sølvstripa!). Ellers syns jeg PCG-C1M fra SONY er ganske portabel.
Stonescream Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Kanskje en ibook kan være et alternativ? ikke store saken, men er ikke i klassen ultraportable heller. men den kan du bruke til litt mer en bare skriving og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå