evaska Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Hei jeg har hatt telefonen Sony Ericsson Xperia X1 i ca 4 måneder. men nå har den plutselig begynt å blit kjempetreig, og funker ikke til noe. noen tips om hva jeg kan gjøre? mvh evaska
zent0s Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Hadde selv X1 før og var storfornøyd med den de første månedene, helt til mobilen begynte å bli tregere, og etter hvert fungerte ikke mange av funksjonene på telefon (mobilen frøs, kamera, svart skjerm, tastatur sluttet å fungere, skjermen sluttet å fungere). Det jeg endte opp med å gjøre var å stikke innom forhandleren og be om en reparasjon. Fikk ny mobil og noen måneder etterpå satt jeg igjen med tilsvarende feil. Fikk til slutt hevet kjøpet. Sånn som jeg ser det er X1 treg fordi den rett og slett ikke klarer å drive WinMo 6.1 fullt ut. For meg startet X1 som en drøm, endte opp som den dårligste telefonen jeg har hatt. Anbefaler deg å sjekke om du har siste software til telefonen først, og om du har det så ville jeg gått innom forhandleren og be om en reparasjon.
osmano Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Hadde selv X1 før og var storfornøyd med den de første månedene, helt til mobilen begynte å bli tregere, og etter hvert fungerte ikke mange av funksjonene på telefon (mobilen frøs, kamera, svart skjerm, tastatur sluttet å fungere, skjermen sluttet å fungere). Det jeg endte opp med å gjøre var å stikke innom forhandleren og be om en reparasjon. Fikk ny mobil og noen måneder etterpå satt jeg igjen med tilsvarende feil. Fikk til slutt hevet kjøpet. Sånn som jeg ser det er X1 treg fordi den rett og slett ikke klarer å drive WinMo 6.1 fullt ut. For meg startet X1 som en drøm, endte opp som den dårligste telefonen jeg har hatt. Anbefaler deg å sjekke om du har siste software til telefonen først, og om du har det så ville jeg gått innom forhandleren og be om en reparasjon. Jeg har har hatt min X1 siden november 2008 (16 mnd.) Den er like snappy som i starten. Som han over sier, sjekk om du har nyeste oppdatering. Hvis ikke, kjør oppdateringen om igjen. Det kan også være at du har installert programmer på telefonen som gjør den treg... Lykke til Endret 14. mars 2010 av osmano
zent0s Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Å resette mobilen til fabrikkinnstillinger kan også anbefales å prøve før du eventuelt går til butikken med den. En full reset utføres slik: Hard reset.
ilpostino Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 jeg har også fått endel rare symptomer med telefonen de siste dagene. nå har den egentlig begynt å nærme seg stadiet hvor den er ubrukelig. den låser seg bare jeg skal skrive noe inn i kalenderen. jeg har ikke siste utgave av programvaren og regner med å oppdatere hele dritten iløpet av kvelden. jeg har vært veldig fornøyd med telefonen min så langt. eneste som er dumt er at det har vært wM som har gjort at jeg må ta soft reset av og til. jeg regner med at den neste telefonen blir en Android, kanskje oppfølgeren til X1.
ilpostino Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 jeg oppgraderte ROM'en på telefonen her om dagen og det virker som de har gjort endel forbedringer hva gjelder bruk av batteriet.
osmano Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 jeg oppgraderte ROM'en på telefonen her om dagen og det virker som de har gjort endel forbedringer hva gjelder bruk av batteriet. Hvilken rom har du nå?....nysgjerrig....lenge siden jeg har oppdatert den....
osmano Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har ROM 1.05.945.7 Jeg har ROM 1.05.931.10 med dato 23/4-09
Bacchus Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Windows Mobile har ilikkhet med Desktop Windows OS behov for aa "renses" med gjevne mellomrom. Her er et kjempeprogram , MemMaid. som hjelper paa og faa Windows Mobile telfoner til aa yte sitt beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå