Gå til innhold

Prøver å overklokke men så går den tilbake :S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, om du fortsatt sliter med så lav overklokk osv. med de settings du har fått til nå, begynner jeg tro du har noe feil på enten rambrikker, hovedkort eller cpu.. eventuelt at du har en dårlig montert cpu kjøler og har veldig syke temperaturer... resett alt til stock og boot windows..... last ned realtemp og sjekk temperaturene dine.. Så tar vi det derfra..

 

Edit: Tok det på msn herfra. han boota 3000mhz fint:) skal se om ikke vi klare 3,2 under 75c med litt tweeks her og der..

Endret av SLiks
Lenke til kommentar

Så lenge du har PC-6400 brikker og kjører 1:1 divider så skal ikke de være noen hindring før du går forbi 400 FSB (1600 QDR).

Neppe vcore som stopper deg med mindre du har vært svært uheldig. Bruker 1.42v på 3.8 Ghz, har en G0 jeg og. Men igjen så krevde den gamle E66'en jeg hadde over 1.6v for å komme over 3.6 ghz, men jeg tviler på at du har vært så uheldig. :--)

 

 

Har du låst PCI-E hastigheten? Lås den til 100 Mhz.  Min booter ikke hvis den står på auto.  

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte bare jeg måtte vise min nye 24/7 klokk.. det kan hende det blir bedre senere. men venter på to nye HD5870 for quadfire, da blir det liv i leiren.

 

Fikk en meget god D0 chip som jeg skal pushe max på en dag jeg har god tid. regner med rundt 5ghz på luftkjøling og rundt 45k i vantage når de nye kortene kommer... Det er lov å håpe :new_woot:

post-169666-1269298859,8061_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...