cell Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 hvilket spill til dags dato trenger egentli størst maskinkrav for og gå flytandes :-? er det feks. spill som må ha 2,4 ghz for og fungere :-?
Deidei Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Ellers har vi jo Splinter Cell og Commanche 4. I fremtiden får vi HL2 og Doom 3...
joac Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Ellers har vi jo Splinter Cell og Commanche 4. I fremtiden får vi HL2 og Doom 3... comanche 4?? Det kjørte jo jeg ganske greit med en 800 t-bird og mitt gamle Geforce256 kort!
sfRoyal Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Cossacks på LAN tenker jeg, blir gjerne store armeer på over 5000 soldater, du kan tenke det lagger når to svære armeer angriper hverandre.... jeg har ikke prøvd det selv, men vet du trenger noe av de seneste kortene fra ATi for å overleve de værste slagene
JoeDohn Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Morrowind kjørte jo jeg på PCen MIN, så det kan ikke være så gæli... Ser folk nevner Generals i MP og det skal jeg heller si meg enig i, er drøyt å spille med en tre-fire andre der, asså... Kan også tenke meg at Rise of Nations drar på litt når tre-fire motstandere måker ut infanteri så metall og krutt spruter, har sett flere PCer som murrer litt på det der, så et spill som Cossacks da må jo være rimelig Svarteper, ja...
Znik Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 EverQuest med Planes of Power addon og med alt grafikk på krever jo sinnsykt mye, må ha ett monster for å kunne kjøre det glatt med 50+ folk i bildet.
H4ck3r Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Har ikke denne linken vært oppe før? Da husker jeg og ha skrevet. Unreal Tournament 2003 med alt på maks! Til og Med skjermoppløsning Så nå vet du det. Og jeg har hørt at Half Life 2 minimums kravene skal være så lave som: 800 mHz. GF2 64 mb.. så du trenger vel det dobblet eller noe hvis du skal ha max ytelse
Deidei Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Ellers har vi jo Splinter Cell og Commanche 4. I fremtiden får vi HL2 og Doom 3... comanche 4?? Det kjørte jo jeg ganske greit med en 800 t-bird og mitt gamle Geforce256 kort! Beklager, min feil da. Men jeg trodde at siden selv de beste pcen sliter med å dra det over 50 fps (i tester iallefall), med alle detaljer og sånt på var det ganske krevende. Og forrestens, selv om HL2 har lave minimum specs så betyr det ikke at det går som fot i hose å kjøre det med alle detaljer og greier.
Zenyth Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Combat Flight Simulator 3 krever jo EN GOD del maskinkraft. spesielt når du sammenlikner med forgjengerne i serien.
pgdx Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 BF1942 gjør det vel ganske bra på den siden også, eller?
Jan-Inge Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Combat Flight Simulator 3 ja. Det må være det værste jeg har sett. Selv toppmodeller idag klarer ikke den på max grafikk uten at det blir fullstendig sirup. Har ikke sett maken til grafikkmotor.
Mandible Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Morrowind i maksoppløsning med alt av effetker og annet på maks lagger i visse sitausjoner (masse monstre/winged twilight). Og det på en P4 [email protected] GHz, med 9700pro og 1 GB minne...
Hamsterino Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Morrowind i maksoppløsning med alt av effetker og annet på maks lagger i visse sitausjoner (masse monstre/winged twilight). Og det på en P4 [email protected] GHz, med 9700pro og 1 GB minne... Det gikk helt fint hos meg. Unreal 2 på fullt tar jo ganske mye kraft.
Arve Systad Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Skulle fint fått Flashpoint til å ende opp på 1 fps på en toppen av toppen maskin i dag... Null problem vist du leiker litt for masse i editoren
dimetho Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 EverQuest med Planes of Power addon og med alt grafikk på krever jo sinnsykt mye, må ha ett monster for å kunne kjøre det glatt med 50+ folk i bildet. Det er nok linjen din skyld i. Everquest POP har en oppgradert grafikk motor fra et veldig gammelt spill, som kom ut for veldig veldig lenges dien, det ville være som å si at Cs er det mest krevende spillet.... Dog eller Condition Zero....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå