Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt denne skrudd på, men hvorfor i pokker funker den aldri. Har brukt Norton i flere år, og har nå Norton Internet Security 2010. Åpner programmet, og det står at det er 5 sekunder siden den sjekket etter oppdateringer sist. Trykker på oppdater, og det finner faktisk oppdateringer med én gang. Dette skjer HVER ENESTE GANG.

 

Hvorfor ? Hvis en automatisk oppdatering er på, så skal den jo funke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går ut i fra at du har hørt det før, men kvitt deg med Norton. Du finner veldig få programmer som gjør vondt verre for datamaskinen din. Du kommer til å merke at det ikke er barebare å få fjerna det fra pc'en heller. Det kjører i bakgrunnen og krever opp enormt mye CPU samtidig som det er feil som overnevnte heeeele tiden med programmet. Anbefaler på det sterkeste at du skaffer deg Avast!

Lenke til kommentar

Går ut i fra at du har hørt det før, men kvitt deg med Norton. Du finner veldig få programmer som gjør vondt verre for datamaskinen din. Du kommer til å merke at det ikke er barebare å få fjerna det fra pc'en heller. Det kjører i bakgrunnen og krever opp enormt mye CPU samtidig som det er feil som overnevnte heeeele tiden med programmet. Anbefaler på det sterkeste at du skaffer deg Avast!

 

Går ut fra at du har hørt dette før også, Norton versjonene fra 2009 og frem til i dag, er bygget opp på ny måte, raskere, bedre bedre etc

Jeg har prøvd begge versjonene, men ettersom de koster penger fra 500-700kr,gidder jeg nå ikke betale for disse lengre, over på freeware, litt mindre funksjoner etc, men vell så gode programmer..

Bruker Comodo firewall og Avast 5.

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det så oppdateres Norton sine Virusdefinasjoner på intervaller på hvert 5., 10. eller 15. minutt.

 

Ellers så har Norton en fin online Chattetjeneste som du kan spørre om alt som har med Nortons produkter å gjøre her: http://www.symantec.com/no/no/norton/support/cs/contact_cs.jsp?pvid=

 

Om at Norton er noe dritt, er treg o.s.v er en myte. Jeg bruker selv Norton 360 Premier Edition versjon 3 og er veldig fornøyd med det. Har ingen problemer med produktet.

 

Jeg har 83 dager igjen av mitt abonnementet og kommer til å oppgradere til versjon 4 når abonnementet går ut.

 

MVH

 

Kamelot

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...