Gå til innhold

Bærbar gamer pc til maks 8500


Anbefalte innlegg

Jeg gir snart opp :-(

 

Har undersøkt både her og der og her igjen og der borte .. o_O

 

Mine ønsker:

17-18,4" skjerm

minimum 320gb (helst 7200rpm) disk

4gb minne

Et godt nok skjermkort til å spille wow flytende og til å se filmer.

 

Finnes det en sånn, til ca 8500?

 

Jeg henvender meg til det gode selskap her inne, som har et kunnskapsnivå langt over mitt eget når det kommer til specs på de forskjellige modellene som er ute på markedet.

 

Noen som kan hjelpe?

 

 

Takker ærbødigst for svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gir snart opp :-(

 

Har undersøkt både her og der og her igjen og der borte .. o_O

 

Mine ønsker:

17-18,4" skjerm

minimum 320gb (helst 7200rpm) disk

4gb minne

Et godt nok skjermkort til å spille wow flytende og til å se filmer.

 

Finnes det en sånn, til ca 8500?

 

Jeg henvender meg til det gode selskap her inne, som har et kunnskapsnivå langt over mitt eget når det kommer til specs på de forskjellige modellene som er ute på markedet.

 

Noen som kan hjelpe?

 

 

Takker ærbødigst for svar :-)

 

Kjøpte en Acer 7740 forrige uke hos Elkjøp for 8000. Standard specs; core i5 430m, HD5650, 4GB Ram, Blue-Ray, 640BG (riktignok bare 5400rpm), 17.3" (16:9). ASUS er vel noe bedre merke, men har hatt to Acer-maskiner (den ene over fire år gammel virker fortsatt).

 

Det er de beste specsa på en 17.3 du får i den prisklassen (core i3/i5+HD5650/5730). MSI GX740 var den jeg egentlig ventet på men det har vært mistenkelig stille fra den kanten.

Lenke til kommentar

Har du 1500kr til å spytte inn vil du kunne få tak i en MSI GX740 med HD5870 skjermkort, som er MYE bedre i ytelse og som vil sannsyneligvis holde en god stund lenger fremover i tid.

 

Ifølge rykter på den tyske versjonen av Notebookcheck (den tyske siden er den opprinnelige) kommer ikke MSI GX 740 før i juni/juli. Ryktene er basert på noen som har snakket med MSI Deutschland. Nå er dette selvsagt bare forumrykter, men det har vel lagt litt i kortene at GX740 blir en del forsinket.

Lenke til kommentar

Har du 1500kr til å spytte inn vil du kunne få tak i en MSI GX740 med HD5870 skjermkort, som er MYE bedre i ytelse og som vil sannsyneligvis holde en god stund lenger fremover i tid.

 

Ifølge rykter på den tyske versjonen av Notebookcheck (den tyske siden er den opprinnelige) kommer ikke MSI GX 740 før i juni/juli. Ryktene er basert på noen som har snakket med MSI Deutschland. Nå er dette selvsagt bare forumrykter, men det har vel lagt litt i kortene at GX740 blir en del forsinket.

Syns det er rart at webshopper da legger ut produktet 4 månder før det skal komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...