Gå til innhold

EL: Lille - Liverpool 11.03.10


Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry Jefe, er dårlig på å la ting gå ja.

 

Ikke den beste jobben gjort av forsvaret der nei.

 

Oioioi Lille traff stolpen rett etter 1-0 ja, kunne nesten vært game over. Reina var sjanseløs på den også, litt heldig der.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Dritt, forholdsvis jevn kamp med noen sjanser til begge lag, ender med tap og et dårlig resultat for oss. Kunne fort stått 2-0 også mtp. stolpeskuddet. Vi har fortsatt muligheter til å avansere, men må si at jeg lurer veldig på hvor trygt Rafa sitter nå, tap mot mot Pompey så tror jeg faktisk han er ferdig...

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Dritt, forholdsvis jevn kamp med noen sjanser til begge lag, ender med tap og et dårlig resultat for oss. Kunne fort stått 2-0 også mtp. stolpeskuddet. Vi har fortsatt muligheter til å avansere, men må si at jeg lurer veldig på hvor trygt Rafa sitter nå, tap mot mot Pompey så tror jeg faktisk han er ferdig...

 

Det sa vi sist gang vi spilte mot Pompey...

Lenke til kommentar

Nå er det vel på tide og ta av hatten og gå Benitez?

Hvorfor skal alltid manageren gå etter én halvshabby sesong? Konkurransen i PL er blitt jævlig hard, og pool har vært sykt uheldige med skader i år i tillegg til tapet av alonso. Liverpool har blitt bedre og bedre for hvert år som har gått. I år har de gått på en smell, men er det noen grunn til å sparke Rafa? De kan ansette hvem faen de vil, men det beste de kan håpe på i år er 4. plass. I sommer får laget bygget seg opp, Aquilani får med seg pre-season, og forhåpentligvis får vi inn noen forsterkninger (som lovet av Hicks). Spillermateriellet er ikke betydelig svekket siden i fjor, Rafa har ikke plutselig blitt en dårlig manager. Det har vært en serie uheldige hendelser, men kjere vene, det må da være lov å ha litt perspektiv. Vi tok sølv i fjor, har vært i to CL-finaler, vunnet en av de, vunnet FA-cupen og vært fullt på høyde med United og Chelsea i enkeltkamper i flere år. Houllier-perioden var noe annet. Da ble laget gradvis dårligere og spilte gradvis dårligere fotball. Spillerne som ble signert var av laber kvalitet. Det er ikke tilfelle nå. Pool har signert kjente spillere til tross for dårlige forutsetninger. Johnson, Aquilani, Maxi.. 

 

 

Greit, det er ikke kult å være supporter om dagen, men litt av greia med å være supporter er å faktisk -støtte- laget, ikke bare når de vinner kamper. Er det noen her som kan teksten i You'll Never Walk Alone? 

Lenke til kommentar

Jeg har ikke ord, jeg er målløs. Skal det være mulig? Jeg gidder ikke sitte å skrive en stil om hva som er galt og hva som bør gjøres nå, for jeg trenger søvnen mer. Men en ting er sikker. Benitez er out of date. Han kan ta med seg dødballmakeringen sin å reise tilbake til Spania, for det funker overhodet ikke i Liverpool. Å holdningen i laget bør heves et par hakk, eller så bør de få en smekk på pengepungen.a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...