Gå til innhold

Oblatskilt i vindu?

PS1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett på sak: har seg slik at oblatfestene på bilen er ødelagte, så jeg får ikke festa de der. Har jeg lov til å kjøre viss jeg legger skiltene synlig i vinduet framm og bake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg vil likevel si at det er bedre med skilt i vindu, enn ingen skilt.

Vær klar over at skilt i vindu egentlig er det samme som ingen skilter, men jeg tipper at du likevel får en noe greiere behandling dersom du skulle bli stoppet. ;)

Skrevet

Rett på sak: har seg slik at oblatfestene på bilen er ødelagte, så jeg får ikke festa de der. Har jeg lov til å kjøre viss jeg legger skiltene synlig i vinduet framm og bake?

Hva har oblatfest med skilt å gjøre?

I Noprge er det 2 typer oblater. EU-kontroll/forsikring/veiavgift: selvklebene skal limes på skiltene. Piggdekkoblat - skal være synlig gjennom frontruten. Hvordan kan disse oblatfestsdene være ødelagt?

Forøvrigt. Bilskilt skal være montert på bilen foran og bak. Alt annet er ulovlig.

Skrevet

ble litt feil :p mente kjennemerket og festet... møtte polisen sikkert 20 ganger.. gjorde ingenting :) de er late her though:D

Skrevet

Et hett tips er å benytte seg av industriborrelås, kjøpes blant annet på Clas Ohlson. Fungerer utmerket til å feste skilt med, festet de nye plastskiltene mine på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...