Gå til innhold

TV2s Tippeligamanager 2010! [Liga: diskusjon.no]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal i alle fall holde mitt løfte om jeg taper, selv om du ikke gjorde det ;)

Blir spennende, jeg har hatt tidenes mest ræva start, men som DJ sier, leeenge igjen.

Skrevet

Hei, ikke min feil at du stakk av midt under sesongen og ikke kom tilbake før i år. Ga faen i spillet da vi lå ganske likt, men da du ikke hadde vært på forumet i et par måneder.

Skrevet

Hei, ikke min feil at du stakk av midt under sesongen og ikke kom tilbake før i år. Ga faen i spillet da vi lå ganske likt, men da du ikke hadde vært på forumet i et par måneder.

Likt? Jeg lå jo langt foran det hele spillet :!:

Men må innrømme at jeg faktisk glemte det helt bort da det ble en pause på forumet, hadde samme laget siste 17 rundene :!:

Skrevet

Vanskelig runde til helga, her kan flere av oss gå på bomspillere! Jeg har ihvertfall to Godsetspillere ettersom de er utrolig god på hjemmebane. Og tre Aalesundfolk, selv om det kan gå begge veier i den kampen!

Skrevet (endret)

Har J anderson, Nanskog og vpg stabekk, det skal bli spennans å se om noen av de spiller:) (Palmanova)

Endret av nokia963
Skrevet

Hewitt in da house og sklir rett inn på andreplass. :D

Har ikke sett denne tråden før nå, men har vært med i spillet siden starten. Gått litt trått noen runder i det siste, tho.

Skrevet

To elendige runder på rad, men holder likevel avstanden ned til Bola. TL-manager er noe dritt, man vet aldri hvem man kan og hvem man ikke kan stole på. Omtrent alle lagene er så ujevne at det ikke burde være mulig. Det kommer til å bli tøft å velge lag framover, får nå har vi egentlig fått bekreftet at alle kan slå alle.

Skrevet

Helt ok runde. Fikk fler enn mange og det er bra. Klartet opp til 7. plass på lista nå. Satser på mer opp neste runde og! Eneste kjipe er at jeg hadde Moa og ikke Prica som jeg lenge vurderte. :(

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...