Gå til innhold

Stille mp på AMD Barton? Har ikke mulighet i Bios


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du skal sette en fast MP så kan du bare kutte noen broer. Det beste er å bruke 12v til å kutte(svi av) de med, så er man sikker på at man ikke skjerer for dypt, og den får ingen synlige skader. dvs du har fortsatt garanti på den.

 

L1

MP

9 - 1-0-0-1-1

9,5-1-0-0-1-0

 

1 er lukket, 0 er kuttet.

Lenke til kommentar

Svi av, det høres farlig ut :D . Men vis man da svir av for å Får en mp 9x så vil den alltid kjøre på 9? Jeg kan liksom ikke ombestemme meg vis jeg ville ha 9,5x istedenfor?

 

Går det å fylle brodene (Har ikke sett på prosessoren, men det er vel kuttet mellom punktene) og så bruke blyant eller lakk for å få verdiene.

Lenke til kommentar
Svi av, det høres farlig ut :D . Men vis man da svir av for å Får en mp 9x så vil den alltid kjøre på 9? Jeg kan liksom ikke ombestemme meg vis jeg ville ha 9,5x istedenfor?

 

Går det å fylle brodene (Har ikke sett på prosessoren, men det er vel kuttet mellom punktene) og så bruke blyant eller lakk for å få verdiene.

 

Ingen av broene er kuttet.. og når du kutter så vil den alltid kjøre på det samme. Om man vil endre dette senere så er det vare å bruke sølv lakk, eller annen strømførende lakk for å koble disse sammen igjen. Noen som har klart det med blyalt også tror jeg, men da må det ikke være groper mellom punktene slik som det blir når man kutter med kniv, eller ved bruk av laser som på fabrikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...