Gå til innhold

Samsung LE32B656

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da klart å prestere å ødelegge min gamle TV, og siden det er absolutt nødvendig for å dyrke min hobby må jeg veldig snart skaffe meg en ny TV.

Jeg skal hovedsakelig bruke TV-en til å spille på, foreløpig har jeg Xbox360 og Wii, men vurderer også å anskaffe meg en PS3. Jeg vil også bruke TV-en som sekundær monitor til PC-en min, sånn at jeg kan ligge i sengen og se på filer jeg har på PC-en.

Jeg har sett litt rundt, på reviews også videre, og funnet ut at TV-en "Samsung LE32B650" har fått knallgode reviews, men den er ikke å finne noen steder. Jeg er ganske ulærd når det kommer til TV-er, så jeg lurer på om jeg kan forvente samme kvalitet av Samsung LE32B656, da de har såpass likt navn (rent naturlig ressonnerer jeg meg frem til at det er en nyere versjon av samme modell, men jeg har brent meg litt på TV-kjøp før og trer da den gangen her litt mer varsomt fram).

Utover spørsmålet over er jeg ute etter litt tips og erfaringer fra andre brukere på forumet når det kommer til denne TV-en. Om dere mener det finnes bedre alternativer til omtrent samme prisklasse til det formålet jeg kommer til å bruke TV-en til, så anbefal gjerne det.Jeg setter veldig stor pris på all hjelp jeg kan få.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to du nevner er etter hva jeg kan se nøyaktig samme tv :thumbup:

Dette er en emeget god tv, men jeg må nesten spørre hvorfor du skal ha så liten? Hadde heller satset på en 37 eller 40" skjerm :)

Skrevet

Sitter ikke så langt fra TV-en, så tror ikke jeg tjener så mye på å kjøpe en TV som er større enn 32" (sitter ikke mer enn 2m, maks 3 fra TV-en).

Høres supert ut, virker som om dette vil være et godt valg. Takk for at du delte meningen din :)

Skrevet

Okei :) Men på 2-3m kan du lett gå opp til hvertfall 37", 40" fungerer også bra. Bare nevner det siden jeg og mange andre har gjort feilen å kjøpe for liten tv :whistle:

Ikke sikkert du må opp noe særlig i pris heller.

Skrevet

Jeg sitter 3-4 meter unna en 50" og skulle ønske at jeg hadde kjøpt noe mye større ... se for deg det største du kan tenke deg i det hele tatt går an å ha, og legg på 50% ;)

32" er seriøst utrolig lite om du skal se på HD-innhold (PS3, XBox 360, Blu-ray).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...