Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Xperia X2


Anbefalte innlegg

Herved så var diskusjonen lagt død, uavhengig om vi syntes det var interessant å diskutere, eller ei, men noen liker ikke at vi diskuterer dette. All honnør til Audun som deltar i disse debattene, da jeg prøver å belyse et problem som jeg opplever som høyst reellt, mens han prøver å forsvare Amobil sin praksis. Personlig tror jeg aldri vi blir enige, men debatten er god, og interessant, iallefall for meg. Så det er synd at en moderator dreper den...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg tror de fleste skjønner er:

1. Du hadde ikke denne telefonen selv når du leste testen.

2. Du hadde ingen anelse om hvordan den fungerte, annet enn det du har lest rundt omkring.

 

 

Det iallefall jeg skjønner er at du har ingen anelse om når jeg kjøpte denne telefonen. Jeg skal gjøre et unntak for deg, ettersom du kommer med en triade av personangrep. Telefonen ble kjøpt hos Komplett.no 12. Januar. Her er kopi av kvitringen. SonyEricsson Xperia X2 Elegant Black

  • Plukking begynt: 2010-01-12T14:05
  • Ferdigpakket: 2010-01-12T14:05

Lenke til kommentar

Poe, mener du at X2 gir mye for pengene kontra fks, HTc desire, iphone eller motorola droid?

 

Ja. For det første så er X2 en smarttelefon man kan multitaske med, det er ikke iPhone. For det andre har X2 kanskje det beste qwerty tastaturet på markedet, det har ikke desire eller iphone. Videre har jeg lest brukererfaringer vedrørende droid, som tilsier at den slettes ikke er så fantastisk som specsene skulle tilsi. Så helt klart, er du ute etter en moderne smart telefon med et skikkelig qwerty-tastatur, er nok X2 den beste av disse...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...