Gå til innhold

Her er 890-kortene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er forskjellen på GPUene på 890GX og 880G (eller hva den andre nye IGPen til ATI heter)?

 

EDIT:

The AMD 890GX Chipset with ATI Radeon™ HD 4290 Graphics delivers the versatile HD visual experience
The AMD 880G chipset comes with an integrated Radeon HD 3450 (RV620) graphics core, DirectX10.1 compliant, DDR3 support, as well as support for other AMD technologies like HyperTransport 3.0, Universal Video Decoder 2 (UVD 2), or Hybrid Crossfire, which allows a discrete Radeon HD 3450 graphics core to be added through a PCIe 2.0 x16 slot.

 

Synd at de ikke kan bruke en HD 5xxx brikke...

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

i stedet for 6ram porter vil jeg heller sett sakelig pris på 4GB brikker... slik som det er nå er jo nesten Reg ECC ram billigere.

 

MSI 890FXA-GD70 så lekkert ut, kan bli en fin erstatning for mitt 790FX-GD70 ettervært... eneste jeg ikke likte er at de har fjernet en PCI port for enda en PCI-e 16x port, som ikke 4 med plass for 2slots skjermkort er nok?

meh... er vel på tide å enten bytte ut Onkyo lydkortet eller den 8port sata kontrolleren :(

 

ser Asus endelig har fått fingeren ut og sett at layout'en til K9A2 Plat. og 790FX-GD70 kortene til MSI er ganske nice, eneste er vel at de kommer nok til å ta seg godt betalt og vel så det, som er ganske synd... tipper det formula kortet kommer til å koste 5-700 mer og da vil nok extreme'en med det layout'en ligge en 1000-1500 over over MSI sin 890FX... kanskje X58 kort kommer til å være rimelige i forhold :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...