Gå til innhold

Et par spørsmål ang lotro.


Anbefalte innlegg

1. Hvordan er verden der? Åpen som i wow, eller lukket som i aoc?

 

2. Hvordan er raida? Utfordrende og forskjellige, eller bare tank and spank?

 

3. Mangen forskjellige raids og instancer?

 

4. Jeg leste at man kan få sin egen leilighet eller noe. Stemmer dette?

 

5. Er det drit kjedelige quester som går oppat og oppat? (eks. Kill 8 boars. Done. Now kill 8 white boars. Done. Now kill 8 snakes of doom)

 

6. Spiller for tiden Aoc, liker at det er litt mer voksent enn wow på mange måter. Hvordan er Lotro i forrhold?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Hvordan er verden der? Åpen som i wow, eller lukket som i aoc?

 

2. Hvordan er raida? Utfordrende og forskjellige, eller bare tank and spank?

 

3. Mangen forskjellige raids og instancer?

 

4. Jeg leste at man kan få sin egen leilighet eller noe. Stemmer dette?

 

5. Er det drit kjedelige quester som går oppat og oppat? (eks. Kill 8 boars. Done. Now kill 8 white boars. Done. Now kill 8 snakes of doom)

 

6. Spiller for tiden Aoc, liker at det er litt mer voksent enn wow på mange måter. Hvordan er Lotro i forrhold?

 

1. Åpent som i WoW.

 

2. Raidene er utfordrende for de fleste og den siste har to versjoner. Ett som er challange mode, der du får noe ekstra for å ta bossene og en der du dreper de normalt ( uten ekstra adds osv).

 

3. 5 Raids, og en god del instancer. Det først er the great barrows som du møter rundt level 25.

 

4. Du kan kjøpe eget hus ja. Enten et normal hus, som er billigere eller et deluxe hus som er større, kan ha to kister inne i det for å lagre det,

 

5. Hvilke MMo's har ikke sånne oppdrag? :)Må nok si at LotrO ikke er en av det hvertfall.

Lenke til kommentar

6. Spiller for tiden Aoc, liker at det er litt mer voksent enn wow på mange måter. Hvordan er Lotro i forrhold?

 

 

Lotro har det mest voksne community av alle mmo's. Folk er alltid vennlige og hjelper nybegynnere som ofte har endel spørsmål. Det beste av alt er at du slipper såkalte wow kids som bruker uttrykk som noob, omg, omfg, pwn osv. Du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

2 og 3. Raids har Quest Mode og Hard Mode, så vidt jeg har fått med meg. Er ikke så interessert i raid selv. Uansett, det er samme raid, men Hard Mode går på tid og gir bedre stash.

 

4. Det stemmer. Du kan få normals hus, Deluxe House og Kinship House. Forskjellen er stort sett størrelsen.

 

5. Tvert imot. Leser du beskrivelsen av questene er de som regel ganske interessante. Men jo, selvsagt får du quester som innebærer å drepe et visst antall greier, hente ting og så videre. Det er standard i MMOer. Vi har hundrevis, kanskje tusenvis av quester, og det er grenser for hvor varierte det er mulig å få dem.

 

6. Spilte på Laurelin (RP serveren), og communityet der var det mest voksne jeg har sett på svært lenge.

Lenke til kommentar

takker for bra svar.

 

som sagt så spiller jeg Aoc akkurat nå. Men går lei.. er bare noe ved det. Savner et åpent spill. Vanskeli å forklare hvorfor jeg ikke finner aoc så spennende lenger.

 

Etter å ha lest svarene deres, så tror jeg faktisk jeg skal begynne med lotro.

 

I wow spillte jeg druid. digger fortsatt resto druid i wow, selv om jeg ikke liker spillet i det hele tatt lenger.

Noen som har et forslag på class jeg burde prøve? til syvende å sist, har jeg lyst å begynne å raide.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvilken klasse Druid er, men hvis du ser etter healer: minstrel, runekeeper (kan også spille dps klasse), hunter er single target dps, champion aoe dps, captain er hybride klasse (anbefales!) warden og guardian fungerer som tank. Warden en en klasse for seg selv. medium armour tank som bygger opp angrepene sine med noe som heter gambits, kan sammenlignes med hvordan du sloss i AoC. Loremaster er crowd control og debuffer og den siste klassen burglar kan debuffe, gjøre dps og fungere ok som cc.

 

Hvis du planlegger å havne på Laurelin som er rollespill serveren, send en tell til Eriondin/baradrion eller Aladrion hvis det er noe. og hvis du søker et kinship med hyggelige folk. Vi har også en raid alliance som gjør at vi kan gjøre alle raidene som finnes. for det meste holder vi på med det nye raidet, men tar også turer innom de gamle bare for morroskyld.

Lenke til kommentar

 

Jeg leste linken din og kom til punkt 5 hvor han skriver at Epic Questline nå er mulig å soloe. Sist jeg spilte hadde jeg store problemer å finne en gruppe til å få gjort disse epic questene og ga til slutt opp. At de nå er mulig å få gjort solo høres ut som en veldig bra ting. Vet du om det gjelder alle epic questene, eller er det begrenset opp til en gitt level?

Lenke til kommentar

hmmm ingen bra begynnelse. brukte noen dager på å laste ned spillet fra spillets egen hjemmeside. når jeg endelig fikk begynne å installere det, mangla det ei fil eller noe var korupt.. så nå er jeg tvinga til å laste ned fra piratebay :p

 

Har svart deg i den andre posten, der er det link til siste versjon av spillet og er sikret max nedlastingsfart. Regne med du ikke sitter med modem siden du brukte dager på og laste ned det forrige ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...