Gå til innhold

Hjelp til å velge mellom HTC hd2 og Desire


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Best i hver sin klasse kan du si. De kjører hvert sitt operativsystem og oppleves derfor forskjellig. Hd2 kjører windows mobile og desire kjører android. Disse har begge htc`s sense skall som kraftig forbedrer brukeropplevlsen.

Generelt sett er det skjerm, strømforbruk, størrelse og operativsystem som skiller disse. Hd2 er DIGER (men tynn :p). Desire er litt mindre.

Hd2 har en 4.3" stor skjerm mot desire som har 3,7". Dessuten har desire AMOLED skjerm som sparer strøm mer enn tft-skjermen til hd2.

 

Lykke til med valg av ny mobil :thumbup:

Lenke til kommentar

Velger du HD2 så får du et marketplace som inneholder under 20apps. (USA marketplace har noen hundre).

Android har flere gratis apps i sitt market. Føler at 90% av applikasjonene til HD2 (via marketplace) koster penger.

Du blir nødt til å lete etter applikasjoner fra andre nettsider.

 

Så ja, sånn tulleappikasjon-wise så er Android sånn ca hundre ganger bedre.

Windows Mobile er også et litt mer tungvindt system enn android, og det blir heller ikke bedre med at vi ikke får oppgradering til Windows Phone 7 (selv om telefonen takler det). Dvs at om 1 år så har du et utdatert OS (også kjent som Windows Phone Classic...) Classy.

 

Har selv en HD2, og telefonen i seg selv er SYK, men jeg må si jeg angrer litt på kjøpet.

Lenke til kommentar

Desire har et mer framtidsrettet OS og masse fete apps. I tillegg er den mer lommevennlig.

HD2 er faktisk ganske lommevenlig (ihvertfall med vanlige jeans).

Telefonen er veldig tynn og du vil nesten ikke se at du har en telefon i lomma.

Desire blir nok litt mer lommevenlig, men i forhold til HD2 vil nok ikke forskjellen vere så veldig stor.

Lenke til kommentar

Takker for tips folkens. Valget endte på Desire. Føler kanskje at android blir større enn windows mobile. Litt mindre skjerm men det er jeg villig til å ofre. Den er jo uansett større enn den iphone jeg har nå...

Tror du kommer til å bli fornøyd med kjøpet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...