Gå til innhold

V200 vs. T610

Anbefalte innlegg

Skrevet

de kan kansje ikke sammenlignes, men det er de 2 telefonene det er mest fuz rundt om dagen...

bare lurer på hvem DERE ville valgt.. uavhengig av pris...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg skal straks kjøpe meg t610, men da tar jeg hensyn til pris. T610 er jo 1500 kr billigere og et mye bedre kjøp.

Ser man bort i fra prisen hadde jeg kjøpt v200, den har bedre skjerm og jeg liker flippdesignet.

Skrevet

Jeg ville valgt v200. Hvorfor? Jeg faller litt for klapp designet og det vribare kameraet :D Og så har den bedre lyd ( 40 toners ), men t610 er litt av en sak til en så billig penge :yes:

Skrevet

Mare:

Det er faktisk en del grunner til at mange heller velger T610. Men komer ikke til å bli en telefon "alle" har. Se på t68.

Edit: blandet nick

Skrevet

Skjønner hva du mener. T610 er jo nydelig og så og si VELDIG mye mindre enn min lille bæsjeklump. Heh :) Skal nok få fatt i en sånn en, MaRe fikk jo en for 500 spænn og jeg skal spør om han skal selge den. T610 er i tillegg NYYYYDELIGG !!!! :D

***måtte bare si det*** :yes::lol:

Skrevet

Men det stemmer at t610 er den beste telefonen på markedet hvis man putter inn:

- pris

- størrelse, vekt.

- brukergrensesnitt osv.......

Der er v200 litt lenger nede på listen fordi den mangler Blåtann og endel andre ting. Men v200 stiller jo mer som desig-mobil mens t610 som proff-mobil. Derfor er det litt feil å sammenligne egentlig.

Btw, kameraet på v200 er det samme i oppløsning som det til t610. Ble hevdet av noen her at det var like bra oppløsning som på P800 og 3650, altså VGA-oppløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...