Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Koble bilstereoen på strømnettet inne?


Kim_90

Anbefalte innlegg

Har en helt grei bilstereo som bare står hjemme som jeg vet spiller bedre en hjemmekinoanlegget... Har lest meg gjennom et par poster og googlet mye, men eneste løsningen jeg finner er å ha et batteri i stua som jeg kjører batterilader på?

 

Noen som har noen andre forslag? Anlegget trekker "en del" strøm, er 2x12" Kicker L52 og to 2-kanals forsterkere til høytalerne som jeg skal koble... Så en slik sak på biltema eller noe sånt som gir 10A funker ikke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilbatteri teorien ser jeg, men har lite peiling på omformere og den slags, aner ikke vha jeg ser etter og er veldig lite keen på å ha et batteri og en batteri lader stående på gulvet?

 

Hadde du orket å finne en slik omformer på nettet bare så jeg får et inntrykk av hva jeg i det hele tatt leter etter? :new_woot:

Lenke til kommentar

Det kommer til å bli DYRT for en omformer som drar det der, så du kan like godt finne deg en billig brukt 230v forsterker.

 

Og den ene 2-kanals forsterkeren som skal dra de kicker elementene må være rimelig kraftig, noe jeg tipper den ikke er.

 

Du bør minst ha denne til 1699,- http://www.biltema.no/Bil---MC/Biltilbehor/Bilelektrisk/Batteriverktoy-og-tilbehor/Batterilader-med-booster-og-starthjelp/ sammen med et vedlikeholdsfritt batteri.... Ihverfall hvis forsterkerene står i stil til elementene dine ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...