Gå til innhold

DVI til VGA adapter


nixon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har vanlig crt skjerm på et POW 4200XP, er det noen vits/fordeler med å bruke dvi porten fremfor gen andre?

 

nei. dvi er hovedsaklig til lcd-skjermer.

 

fikk forøvrig en sånn plugg bundlet med msi gf4-kortet mitt. fiin bundle, masse spill og kabler og dingser. :)

Det fikk jeg og med, så jeg bare lurte på om en fikk bedre bilde e.l, klarte ikke se noen forskjell jeg...

Lenke til kommentar
Det fikk jeg og med, så jeg bare lurte på om en fikk bedre bilde e.l, klarte ikke se noen forskjell jeg...

 

Hvis du har en MEGET god skjerm skal du klare og se forskjell på VGA utgangen og DVI utgangen. Du kan gjøre VGA utgangen bedre ved og kortslutte noen motstander (Vil anbefale deg og ta et dypt dykk i Anandtech sine arkiver hvis du lurer på hvordan det gjøres.

Lenke til kommentar
Det fikk jeg og med, så jeg bare lurte på om en fikk bedre bilde e.l, klarte ikke se noen forskjell jeg...

 

Hvis du har en MEGET god skjerm skal du klare og se forskjell på VGA utgangen og DVI utgangen. Du kan gjøre VGA utgangen bedre ved og kortslutte noen motstander (Vil anbefale deg og ta et dypt dykk i Anandtech sine arkiver hvis du lurer på hvordan det gjøres.

Tror ikke min Viewsonic er MEGET god. Hørtes litt risikabelt ut den der "gule overledningen" der... :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...