Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Hard" sex - hvorfor tenner man på det?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har en "friends with benefits" avtale med en kompis, vi har sex når vi føler behovet. Ellers er vi gode venner og har det mye gøy.

Men her om dagen spurte han om jeg ikke ville prøve å ha sex bindt fast, med håndjern eller tau.

Jeg er jo litt nysgjerrig, jeg sa kanskje. Men nå lurer jeg på om det er noe mange gutter tenner på? For når jeg tenker meg om, så vil mange dra meg i håret osv.

Uansett, hvorfor tenner man på det? Kanskje vanskelig spørsmål. Men handler det om makt eller hva?

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For noen handler det vel å slippe seg løs og leve ut litt av fantasiene man har. For noen er senga en av plassene hvor de kan slippe seg løs og spille ut en annen personlighet enn den "rollen" de har i hverdagslivet.

Det er svært mange som tenner på det å ha makt, eller å bli dominert.

Er vanskelig, gjerne umulig å svare på hvorfor personer tenner på det de gjør. Jeg vil oppfordre deg til å gå for det som tenner deg, men ikke gå med på å gjøre noe du egentlig ikke vil ;)

Lenke til kommentar

Ingen fare for det, jeg har et greit forhold til egen seksualitet, og blir ikke med på ting jeg ikke ønsker.

 

Jeg lurte mer på om det var vanlig at gutter ønsker å dominere i senga?

Lenke til kommentar

Ja, det er en ganske vanlig fantasi. Faktisk ikke opplevd en gutt som ikke lugger :p

 

Har selv blitt bunnet fast og har bunnet fast partnere. Bare gøy å spice det litt opp. Men for meg er det viktig å holde "rollen" da.. Om han binder meg fast og kaller meg pus, så funker det ikke.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...