Gå til innhold

Word; finner ikke igjen nylig lagret fil.


ivr

Anbefalte innlegg

Hei

 

istad lagret jeg et projekt som jeg har holdt på med i 4 timer.

 

projektet var en engelsk bokrapport på 8 sider.

 

bokrapporten var påbegynt på skolepc'n, for deretter å bli lastet opp på fronter.

 

jeg lastet ned filen til den stasjonære hjemmepc'n, så fortsatte jeg å jobbe med den.

 

nå hadde jeg jobbet i 4 timer, og lagret, 4 minutter før fristen for innlevering gikk ut.

 

jeg trykket "lagre som" og satt det til skivebord. så kom det en feil so sa at filen bare var lesbar, ikke skrivbar eller noe sånt. så jeg endret navn på den, og trykket igjen på lagre. så krysset jeg ut word, og gikk på fronter for å laste opp. da jeg bladde igjennom, lå den ikke på skrivebordet, den ligger heller ikke på noen annen plassering på pc'n, ettersom jeg har søkt igjennom alt på min datamaskin. :(

 

noen som vet om det går an å gjenopprette filen? dette er en av 2 viktige oppgaver i Engelsk i år, og det ville vært synd å fått stryk.. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den finner fortsatt ingenting :( men takk for forslaget :)

 

oppgaven var halvferdig da jeg lastet den ned fra fronter. da var den en Read-only fil :roll:

 

så gjorde jeg den ferdig, og skulle lagre... så ville den ike lagre dokumentet hvis jeg ikke skiftet navn. så jeg skiftet navnet og trykket på lagre en gang til. det så ut til å gå :innocent:

så var jeg jo så smart at jeg krysset det bort, siden jeg trodde det var lagret. men det var visst ikke det, ifølge søkehjelperen :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...