Gå til innhold

PS3 viser ikke bilde - prøvd med HDMI og av-kabel


Mr. Zero

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en ps3 som ikke vil vise bilde.Har hatt det i ca 1 år og har funket fint til igår...

Jeg har prøvd å bruke HDMI og av kabelen, og ingen av de funker :( Da jeg prøvde med HDMI så sto det "Mode not supported". Vet noen hva jeg må gjøre for å fikse det? Og hvor lang garanti det er på PS 3?

 

Hilsen

en frustrert PS3 eier...

 

Emnetittel endra til noko meir beskrivande.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve å starte maskinen, så venter du 3 sekunder ca å holde inne power knappen til du høre pip pip pip pip. Det kan hende du må prøve det flere ganger før du får det til. Det skal resete video setingsen. Kan ikke garantere at det virker men det er en mulighet.

 

Angående garanti, er det 2 år. Men man har 5 års reklamasons rett. Å at bildet blir borte er en Reklamasjon.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Du kan ikke konstatere at ikke bilde på skjerm er en godkjent årsak for reklamasjon. Det kan være brukerfeil, fysisk skade eller lignende.

 

Dog virker det som han her bare trenger en resetting av videoinnstillingene, som du skrev.

Reklamasjon = Rapportere mangel for så å få mangelen utrettet

Lenke til kommentar

Du kan prøve å starte maskinen, så venter du 3 sekunder ca å holde inne power knappen til du høre pip pip pip pip. Det kan hende du må prøve det flere ganger før du får det til. Det skal resete video setingsen. Kan ikke garantere at det virker men det er en mulighet.

 

Angående garanti, er det 2 år. Men man har 5 års reklamasons rett. Å at bildet blir borte er en Reklamasjon.

 

Lykke til

 

Funka ikke :( så drar til der jeg kjøpte det nå :p men takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...