Gå til innhold

bf2: botter på lan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du skal ha 64-sized maps med botter, må du nok kjøre dedicated server, og det orker jeg ikke ta for meg her, det blir du nesten nødt å google deg til, dessverre. For 16-sized maps på LAN, er det bare å gå på Multiplayer -> Create Local og trykke der hvor det står "Conquest" på maplisten og velge "Co-op". Dere skal kunne finne serveren på "Find Local", men det er ofte man ikke klarer å finne serveren grunnet brannmurer e.l, så kan anbefale dere å connecte med IP og/eller bruke hamachi.

Lenke til kommentar

så det er mulig og kjøre mer enn 16 botter og 64 maps om vi kjører opp en server?

 

Du kan vel ha opptil 48 botter på Co-op i Create LAN-tabben. Sett bot ratio til 0 eller 100, så spiller du og vennene dine mot 48 botter på valgt vanskelighetsgrad. Er rimelig gøy, pleier å gjøre det alene når jeg har mista nettet.

 

Men ja, du skal kunne ha 64 spillere (folk (merk: på samme nettverk) eller botter) på en dedicated server, uansett map og størrelse. Gå på start-menyen -> alle programmer -> EA Games -> Battlefield 2 -> Launch BF2 Standalone Server.

 

Jeg for min del har aldri fått dette til å funke, da man mest sannsynlig må forwarde diverse porter, men du kan jo alltids prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...