Gå til innhold

Elkjøp-nok er nok, eller?


Anbefalte innlegg

360 Bioshock 2, 22.01.2010(forhåndsbestillt,)09.02.2010(lanseringsdato)

 

Sendte en rimelig sur mail til Elkjøp på Søndag(21/2-10) om at Bioshock 2 sto fremdeles som reservert når det er nesten 2 uker siden lanseringen var.

Fikk dette som svar:

 

"Hei og takk for din henvendelse!

 

Grunnet forsinkelser fra vår distributør har dette fått forsinket leveranse. Det er dog nå (lørdag) endelig kommet inn og har altså blitt sendt ut. Regner med du har dette iløpet av et par dager.

 

 

Ha en fortsatt fin dag!"

 

Blank løgn eller? Venter flere på dette spillet fra Elkjip.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle det være blank løgn?

At distributør i Norge får varen inn senere enn lanseringen skjer. Derpå skal den ut, ikke bare til en forretning - men mange. Dette krever en styrt utsending (god logistikk). Når den ankom lørdag (i et antall som kanskje ikke engang er nok til å dekke reservasjonene hos Elkjøp) så kan utsending derfra først starte mandag 22/2-10.

 

Hvorfor skriver du Elkjip? Virker svært fjortis på meg og andre som leser tråden din.

Lenke til kommentar

Elkjøp lyver som rakkern se bare hva som skjedde med meg når jeg hadde forhåndsbestilt

Heavy Rain

 

Forhåndsbestilte Heavy Rain speical edition på elkjop.no samma dag som tilbudet

kom en gang i januar. Fikk epost om at den var sendt på onsdag, idag hadde jeg fremdeles ikke mottatt den, tar kontakt med kundeservice og får vite at det har skjedd en teknisk svikt i systemet, spillet har ikke blitt sendt enda, de har ikke flere Special Editions kun vanlig utgave som kommer den 12 mars, som jeg må ta til takke med ARGHHH

 

Hadde jeg bestilt i februar eller noe så ville jeg skjønt det med for mange bestillinger, men jeg bestilte den jo allerede i januar, for noe dritt.

 

Men så skal det sies at jeg for refundert alle pengene mine samt at jeg for vanlig editon GRATIS når den kommer 12 mars på lager(enda mer venting), men likevel jeg ville ha Special Edition heslt, utrolig kjipt de løy til og med forrige uke og sa den var sendt kommer i Posten snart

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det være blank løgn?

At distributør i Norge får varen inn senere enn lanseringen skjer. Derpå skal den ut, ikke bare til en forretning - men mange. Dette krever en styrt utsending (god logistikk). Når den ankom lørdag (i et antall som kanskje ikke engang er nok til å dekke reservasjonene hos Elkjøp) så kan utsending derfra først starte mandag 22/2-10.

 

Hvorfor skriver du Elkjip? Virker svært fjortis på meg og andre som leser tråden din.

At du synest det er ok at varene blir forsinket er ditt syn. Men hvis de vet at ting blir forsinket hvorfor kan de ikke opplyse om det? Ved en god logistikk (som du skriver)vet butikken når varene kommer. Har de ikke kontroll over sine underleverandører, ja da for de utsette datoen og opplyse om dette i butikk eller på nett. Elkjøp har etter min erfaring kommet med mange lovnader som de ikke klarer å holde. Dette gjør at jeg har sluttet å handle oss Elkjøp.

Lenke til kommentar

Hmm...

 

Jeg forhåndsbestilte Heavy Rain et par dager etter superkampanjen deres.

På lanseringsdagen fikk jeg en epost om de ble forsinket med utsendelsen.

Det kom til meg tre dager etter lansering.

 

Første gang jeg har bestilt hos elkjøp, og kan ikke snakke for andre, men jeg føler at det var grei service fra dems si side.

 

Kanskje jeg var heldig.

Lenke til kommentar

Virker som Elkjøp har store problemer med å sende ut spill slik at folk har dem på releasedagen. Samme problemet var det med Forza 3. Jeg fikk det er nesten en uke etter det hadde kommet i butikken, og jeg var ikke den eneste. Tror jeg handler fysisk i butikk, eller bruker andre butikker heretter.

Lenke til kommentar

Jeg har skrevet ut min kvittering, angrerettskjema osv osv!

 

Jeg skal ut på elkjøp. Få pengene mine tilbake, klage, og be dem gi en god faen i å levere spillet til meg i det hele tatt. Så skal jeg kjøpe vanlig og ikke LE på Expert. De ligger vegg i vegg omtrent her i Bergen. Thompson får jeg uansett.

Lenke til kommentar

Jeg har skrevet ut min kvittering, angrerettskjema osv osv!

 

Jeg skal ut på elkjøp. Få pengene mine tilbake, klage, og be dem gi en god faen i å levere spillet til meg i det hele tatt. Så skal jeg kjøpe vanlig og ikke LE på Expert. De ligger vegg i vegg omtrent her i Bergen. Thompson får jeg uansett.

 

Oppdater oss når du kommer hjem igjen da, jeg orker ikke dra ned til byen nå. Vist ikke BC2 ligger i postkassen imorgen så blir det juling på noen:P

Lenke til kommentar

Bestillte BF:BC2 Limeted edition fra elkjøp forrie søndag, og først nå fikk jeg en tlf om at de ikke ville få inn mer av det spillet, så fikk valge om og ta det vanlige BF:BC + at jeg fikk 50% avslag på det, synes dette var en grei deal, litt kjipt å ikke få limeted, men billig spill blir det i allefall :p

 

Eneste jeg synes var sykt dumt, er at jeg ikke får det før neste uke og at det ikke kunne ha sagt i fra før :mad: men er vel ikke mye å få gjort med det :hm:

Endret av super_1990
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...