Gå til innhold

Jeg vil ha skikkelig sterk sennep


gnugfur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Ravigotte er det bra futt i. Ellers er vel den sterkeste sennepen Dijonsennep. Vanlige butikker fører ravigotte, mens Dijonsennep må du kanskje til Obs, Meny e.l. for å finne.

 

Takk for et seriøst svar.

Dijon har jeg spist i mangen år, og den svarer til forventningene. Men i "NORMALE" dagligvarebutikker finner jeg ikke noe mer spennende enn Dijon.

 

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg var i tyskland og smakte på den sterke sennepen der hos min familie. Smørte på samme mengde som jeg gjør her hjemme og kjente hjernen rotere etter første tygg. Jeg vil gjerne ha samme smaksopplevelse her hjemme kontra å måtte reise til Tyskland for å handle.

 

Ut ifra konteksen jeg brukte regulær i svarer det fullstendig og holdent til hva jeg mente med setningen jeg ytret. Regulære butikker er normale dagligvarebutikker i sammenhenget jeg ville frem til her, ergo jeg er på jakt etter irregulære butikker. Som f.eks butikker drevet av våre nye landsmenn som kan inneholde mye rart man ellers ikke ser på bunnpris eller hvor enn dere kranglefanter måtte finne på å handle. Hva dere mener om ditt og datt er for meg likegyldig. her vil jeg frem til sterke sauser og sennep. Alle usaklige innlegg her er nå rapportert.

 

Fullstendig skjerpings småfolk. :p

Endret av gnugfur
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...