Gå til innhold

kult 3D fighting spill for PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja, F.eks Max Payne Kung Fu det er tøft, men enormt vanskelig!

 

eller gta 3 uten våpen gå ut i gata å slå ned alle j*vlene, ikke så morsomt, men det er jo 3d figting.

 

hvis du vill ha et rent boksespill kan du prøve 4d boxing, men det krever en dårlig pc eller en god dos emulator med slovmo greier!

Lenke til kommentar

Det beste fightingspill overhodet er Street Fighter vs Marvel serien til Playstation, det spillet har noen av de villeste comboene og spesialattackene du noensinne kommer til å se :yes: ...menne det er kun til playstation så vidt som jeg vet og jeg har ikke funnet noen fungerende PS emulatorer til nå :shrug:

Lenke til kommentar
hvis du vill ha et rent boksespill kan du prøve 4d boxing, men det krever en dårlig pc eller en god dos emulator med slovmo greier!

um.. du kan da spille 4D Boxing på en god pc.. det er hvilket OS du bruker som teller, så det burde funke helt fint på f.eks. Windows 9x, men du bør altså bruke en Dos emulator på Windows 2k/XP

Lenke til kommentar
Det beste fightingspill overhodet er Street Fighter vs Marvel serien til Playstation, det spillet har noen av de villeste comboene og spesialattackene du noensinne kommer til å se :yes: ...menne det er kun til playstation så vidt som jeg vet og jeg har ikke funnet noen fungerende PS emulatorer til nå  :shrug:

Det finnes en del fungerende psx emulatorer..

men.. er vel ikke helt legalt akkurat.. :roll:

Lenke til kommentar
men.. er vel ikke helt legalt akkurat..  :roll:

 

Sony liker dem selvfølgelig ikke (dere kjenner sikkert til hvordan det gikk med PS-emulatoren "Bleem!"), siden de visst skader salget av konsollene. Men jeg mener at så lenge man fysisk eier en PlayStation (dette kreves for å lovlig kunne bruke PS-BIOSen mot emulatoren), samt selve spillet som skal emuleres (spiller kun Tekken 3, og for å beskytte CDen samt gjøre ting enklere for meg, har jeg mekket et image av CDen på harddisken), så er emulatorer 100% lovlige.

 

Selv bruker jeg ePSXe 1.5.2. Du må også ha plug-ins for grafikken, eventuelt også for lyd og CDROM. Men BIOS-filen må du finne selv (prøv Google, og som sagt må man fysisk eie en PS for lovlig å kunne bruke BIOSen mot emulatoren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...