Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva føler dere om noen dere har sex med?


Gjest Jente

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sex med en mann. Jeg liker ham veldig godt. Jeg er vel kanskje forelsket :blush: Hva betyr sex for dere menn? Er det noe dere har med alle jenter dere får muligheten til? Har dere sex bare med jenter dere liker spesielt godt? Liker dere jenta bedre etter dere har hatt sex med henne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok veldig individuelt. Mange flyr rundt og høvler over det meste og koser seg med det, mens andre (som meg) foretrekker å ha sex med jenter man liker/"har noe på gang med" :)

 

One night stands er ikke min greie, det blir så stusselig synes jeg (personlig mening!).

 

Tror nok ikke du vil få et svar som gjelder alle menn, vi er jo like forskjellige som dere jenter!  

Lenke til kommentar

Morsomt hvordan temaet fort blir ONS mot "Forhold-sex". Det TS lurer på er om hun skal legge noe mer i det at hun har hatt sex med en fyr.

 

Nå er det ikke automatisk slik at et ønske om sex betyr et ønske om noe mer, men det er heller ingen grunn til å være en pessimist. Du får satse på det beste og ta kontakt. Ta initiativet til mere romantiske planer (med eller uten sex). Forhåpentligvis vil han følge etter, men ikke ta noe på forskudd.

Lenke til kommentar

For å svare på hva TS spør om og ikke begynne å diskutere hva som er best av ONS og sex i forhold.

 

Hva betyr sex for dere menn?

 

Betyr i grunn ikke noe spesielt. Forbinder det med noe godt (som regel..).

 

Er det noe dere har med alle jenter dere får muligheten til?

 

Så lenge hun er av en den typen jeg synes er søt/sexy/pen osv og hun er like klar som meg. Så ja da er det noe jeg gjør med alle jeg får muligheten med

 

Liker dere jenta bedre etter dere har hatt sex med henne?

 

Både ja og nei. Et enkelt tilfeller har det ført meg nærmere følelsesmessig enn det jeg var før vi hadde sex. Mens andre ganger har det ført meg lengere bort/lukket følelsene helt. Kommer jo også ann på hva slags situasjon vi er i før vi har sex (har vi datet i en lengere periode eller om det er ONS).

 

Har dere sex bare med jenter dere liker spesielt godt?

 

Som jeg har skrevet over. Nei, så lenge jenta er ei jeg finner attraktiv så trenger jeg ikke å ha følelser for henne før vi har sex. Så lenge utseendet er på plass og noe andre ting så spiller det liten rolle for min del.

 

 

Men som noen nevnte over dette er veldig individuelt. Det jeg har skrevet jeg bare hva jeg tenker over dette emnet.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du burda ha for høye forhåpninger, så blir du heller positivt overrasket hvis det skulle skje noe. er ikke så alt for ofte det blir til noe mer, tror jeg. men hvis dere kjenner hverandre fra før av så er jo det et bedre utgangspunkt enn hvis dere møttes tilfeldig ute.

Lykke til =)

Lenke til kommentar

Nå skal jeg svare så godt jeg kan på alle. Husk at alle er min personlige mening, så dermed ikke noen fasit.

 

Hva betyr sex for dere menn?

 

Nå vet jeg ikke helt hva du mener med dette spørsmålet. Sex kan være så mangt, og det kommer jo helt an på hvem man har sex med, og for hvilke grunner. Vi kan jo ta med tre hovedgrupper. 1. Sex med venn (fuckfriends), 2. sex med kjæresten og 3. sex med random (one-night stand).

 

Nummer 1. hopper jeg glatt over siden jeg ikke har erfaring med dette i det hele tatt. Mest fordi jeg har sett så mange negative sider med hele opplegget at jeg har styrt unna.

 

Nummer 2. Kjærestesex betyr mye. Man har en helt (potensielt), fantastisk tid med kjæresten sin. Man opplever glede, velbehag og samhold. Jeg vil våge å påstå at sex styrker forhold.

 

Nummer 3. One nights er ikke noe jeg har gode erfaringer fra. Dårlig sex fordi man ikke kjenner personen, og man kan få seg alle slags ubehagelige overraskelser. One-nights betyr ingenting følelsesmessig og det er nok også derfor det heter "one night."

 

Er det noe dere har med alle jenter dere får muligheten til?

 

Nei! Overhode ikke! (Nå ser vi bort i fra utseende). Noen gjør nok dette, og andre gjør det ikke. Vil nok si at det er alt for mange menn som tenker med hode nr 2, og det er alt for få jenter som er flinke nok til å oppdage signalene. Desverre så blir de fleste jenter sinte om man sier det til dem etter min erfaring, og mener de har full kontroll over den ANDRE personens intensjoner. Selv når det viser seg å være sant.

 

Så har du selvfølgelig den andre typen som vil ha en følelsesmessig tilknytning før man har sex, og kanskje ikke er så veldig for one night stands.

 

Har dere sex bare med jenter dere liker spesielt godt?

 

Ja, personlig så har jeg bare sex med jenter jeg liker godt. Hele opplevelsen generelt blir bedre, og jeg føler meg ikke skitten etterpå. Moralen "knull alle hull" er ikke helt min ting.

 

Liker dere jenta bedre etter dere har hatt sex med henne?

 

Ja! Uten tvil. Dette trodde jeg ikke på først, men har i senere tid erfart at sex i stor grad har styrket forholdet... Dette gjorde det bla. vanskeligere å gå ut av forholdet med denne jenta. Nå tar jeg forbehold, for jeg var ikke sammen med jenta for sexens del, dette må ikke misforstås. Men at det er et ekstra anker kan man godt si.

 

Mitt nåværende forhold er helt fantastisk, og sexen hjelper igjen til. Det er en naturlig og god del av det. Uten sex så tror jeg ikke vi hadde vært så hengivne ovenfor hverandre. Det handler om å kunne være komfortable og dele på en intim måte.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...