Gå til innhold

–Jeg er en talentløs drittsekk (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne idiotiske forenklingen av rpg spill er noe jeg virkelig lærte å hate da Fable 2 kom ut. Jeg hater det spillet av hele mitt gamerhjerte. Fable 1 var rpg-light for konsoll, men det var fortsatt nok rollespillelementer til å holde det interessant til flere gjennomspillinger. Fable 2 var hack and slash med "the sims" elementer. Et spill for små barn som ikke krever noen som helst substans så lenge hjernen kan fødes med flotte bilder og hjernedød action. Mass Effect er også på veg ned i dette hullet, men klarer seg enda fordi det er såpass gjennomført på andre områder enn det som er rene rpg elementer.

 

Jeg hater denne simplifiseringen av spill som kun eksisterer for at fuckings casuals og treåringer ikke skal sette seg fast i spillet.

 

Lrn2fuckingplaynubs.

Lenke til kommentar

Noen av de mange spillene som etter min mening er ødelagt av "items" er Sacred 1&2. Masse ting og sette seg inn i som spiller lite roller egentlig etterhvert. Bruk heller tid på og balansere spillene og få de og fungere uten masse bugs som gir en bedre bruker opplevelse. Den nyeste og peneste grafikken veier ikke opp mot alle feil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...