Balrog11 Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 De siste dagene har jeg ødelagt 3 dvdplater og en cd-plate ved at jeg får dma-driver error, crc error. Brenneren har fungert før når jeg kjørte vista, men nå er det noe feil. har prøvd å google det, men de beste svarene jeg har sett er at man må bytte master/ slave og diverse ( men det har fungert før, så burde ikke gjøre noe forskjell nå) og at man skal uninstallere IDE ATA / ATAPI controllers, for så å restarte. Dette har jeg prøvd uten noe mere suksess. Har også kjørt spybot og ad-aware. Jeg kjører windows 7 64 bit. jeg har lightscribe dvd supermulti drive / cd-writer atapi dvd a dh16a1L scsi cdrom device Legger med et screenshot. Håper noen kan komme med løsningsforslag
TMB Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Har du prøvd å bruke andre brenneprogram da? Jeg har alltid brukt ImgBurn, det er det beste IMO. Kan hende at problemet ligger i brenneprogrammet om du ikke har prøvd noen andre...
Balrog11 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Skrevet 20. februar 2010 Har du prøvd å bruke andre brenneprogram da? Jeg har alltid brukt ImgBurn, det er det beste IMO. Kan hende at problemet ligger i brenneprogrammet om du ikke har prøvd noen andre... takk for svar. Har prøvd imgburn. nero, den innebygde i win7 og et par til.
Balrog11 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Skrevet 23. februar 2010 (endret) noen som har andre mulige løsninger på problemet? har hatt problemet i litt over et halvt år og også formatert pcen i mellomtiden Endret 23. februar 2010 av Balrog11
Balrog11 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Skrevet 5. mars 2010 virker ikke som noen finner noen løsning på dette, så spørsmålet blir da; burde jeg kjøpe en ny dvd brenner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå