Spenis Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Hei, hva er det beste du/flere synest er de beste Counter strike 1,6 maps? det var en ting til.......... Jeg og min bror spiller CS 1,6. Men når vi skal spille lan finner han meg, men jeg finner ikke han. Hvorfor? Da jeg var hos en venn så fant jeg han, og han fant meg, men jeg finner ikke min bror.
Gal_Anonym Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 De beste maps til cs1.6 er vel de klassiske: de_dust, de_dust2, de_aztec, cs_assault, de_inferno, cs_italy. De som ikke er standard, som passer til mindre antall spillere, er alle slags aim maps, som aim_ak-colt, aim_awp, scoutknivez. Jeg har også spillt mini maps for 2vs2 spillere, husker ikke helt hva de heter, men noe som de_aztec2x2 eller noe sånt. Grunnen at du ikke ser serveren som broren din setter opp, kan være at han har firewall stående på. Jeg opplevde også noe av det samme med en person som hadde Vista, mens alle andre hadde XP. Ingen kunne se serveren satt opp på vista datamaskin.
cocopara Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 De beste maps til cs1.6 er vel de klassiske: de_dust, de_dust2, de_aztec, cs_assault, de_inferno, cs_italy. De som ikke er standard, som passer til mindre antall spillere, er alle slags aim maps, som aim_ak-colt, aim_awp, scoutknivez. Jeg har også spillt mini maps for 2vs2 spillere, husker ikke helt hva de heter, men noe som de_aztec2x2 eller noe sånt. Grunnen at du ikke ser serveren som broren din setter opp, kan være at han har firewall stående på. Jeg opplevde også noe av det samme med en person som hadde Vista, mens alle andre hadde XP. Ingen kunne se serveren satt opp på vista datamaskin. Tror nok det med at du ikke ser broren din sin server, fordi dere ikke er på samme nett eller brannmur instillingene ofc
Spenis Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Skrevet 20. februar 2010 De beste maps til cs1.6 er vel de klassiske: de_dust, de_dust2, de_aztec, cs_assault, de_inferno, cs_italy. De som ikke er standard, som passer til mindre antall spillere, er alle slags aim maps, som aim_ak-colt, aim_awp, scoutknivez. Jeg har også spillt mini maps for 2vs2 spillere, husker ikke helt hva de heter, men noe som de_aztec2x2 eller noe sånt. Grunnen at du ikke ser serveren som broren din setter opp, kan være at han har firewall stående på. Jeg opplevde også noe av det samme med en person som hadde Vista, mens alle andre hadde XP. Ingen kunne se serveren satt opp på vista datamaskin. Tror nok det med at du ikke ser broren din sin server, fordi dere ikke er på samme nett eller brannmur instillingene ofc Vi er jo på samme nettt, han kan se meg, men jeg kan ikke se han. Hvordan endrer jeg instilinger for brannmur da?
Spenis Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Skrevet 20. februar 2010 De beste maps til cs1.6 er vel de klassiske: de_dust, de_dust2, de_aztec, cs_assault, de_inferno, cs_italy. De som ikke er standard, som passer til mindre antall spillere, er alle slags aim maps, som aim_ak-colt, aim_awp, scoutknivez. Jeg har også spillt mini maps for 2vs2 spillere, husker ikke helt hva de heter, men noe som de_aztec2x2 eller noe sånt. Grunnen at du ikke ser serveren som broren din setter opp, kan være at han har firewall stående på. Jeg opplevde også noe av det samme med en person som hadde Vista, mens alle andre hadde XP. Ingen kunne se serveren satt opp på vista datamaskin. Tror nok det med at du ikke ser broren din sin server, fordi dere ikke er på samme nett eller brannmur instillingene ofc Vi er jo på samme nettt, han kan se meg, men jeg kan ikke se han. Hvordan endrer jeg instilinger for brannmur da? Hvordan kan vi ta av firewall?
Gal_Anonym Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Det spørs om du har en firewall installert, og hvis ikke, hvilken operativ system (vista, xp, 7) du bruker. Windows har en innebygd firewall. Firewallen kan du slå av i kontrollpanelet, men husk å slå den på igjen etter spilling.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Beste maps: De_dust2, de_inferno og de_nuke. Det med LAN.. Se brannmur osv, fungerer ingen ting, kan dere jo prøve å laste ned Hamachi og spille LAN over der (gratis, men veitkje hvordan ping blir..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå