Christoffero89 Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Favela er ELSK med hagle da eller ACR med hartbeat:) Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Wasteland Afghan Derail Rust Highrise Sub Base liker ikke resten. (vises det godt at jeg sniper?) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Favela er ELSK med hagle da eller ACR med hartbeat:) Eller M21 ACOG FMJ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 nei acog funker ikke på den banen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Fikk ut Pave Low med M21 ACOG FMJ, så joda, ACOG funker fjell Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Elsk Rundown Quarry Underpass Liker Karachi Highrise Greie Sub Base Estate Favela Skidrow Invasion Estate Liker ikke Arghan Derail Scrapyard Terminal Hater! Wasteland Rust Endret 23. februar 2010 av Hidephix Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Derail er rett og slett ræva, wasteland ikke like langt bak Estate spørs det på gamemoden og hvem som starter/har "base" i huset alltid har overtaket/camper der Resten av banene er like gode, har ingen spesielle favoritter Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg misliker Invasion, Estate og Underpass mest. Rust er grei hvis det er en private match, men online er den ikke noe spesielt bra. Resten av banene varierer det om jeg liker etter hvilket humør jeg er i og sånt, men Highrise, Skidrow og Sub Base liker jeg nesten alltid. =) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Underpass vokser på meg, men Skidrow er fortsatt hat. Er absurd dårlig på den banen. Spesielt når man spiller Domination og spawnet mitt "låser" seg i et siderom i korridoren med B-flagget (den trange, dere vet). Da blir det nesten umulig å komme seg ut. Endret 25. februar 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Elsk: (ikke rangert) Terminal Underpass Wasteland Highrise Sub base Rundown Afghan Not so much: Invasion Karachi Favela Estate Derail Scrapyard Quarry Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Synes Afghan, Wasteland, Invasion, Rundown og Highrise er de klart beste. Favela og Estate er ikke noe særlig. Lenke til kommentar
CraCx Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Liker: Skidrow Highrise Terminal Invasion Scrapyard Rust Favela Er ganske glad i å bruke smg, så digger de små mapsa.. Liker ikke: Karachi Rundown Quarry Sub Base Underpass Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Liker: Wasteland Derail Sub Base Underpass Karachi Invasion Scrapyard Highrise Favela Terminal Skidrow Quarry Rust Afghan Hater: Estate Rundown Lenke til kommentar
mike_IV Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg liker disse best: Favela Highrise Invasion Karachi Rust Scrapyard Skidrow Terminal Afghan De jeg ikke liker: Wasteland Underpass Sub Base Rundown Quarry Estate Derail Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 Elsker: Wasteland Derail Estate Afghan Rundown Helt greie: Underpass Favela Highrise Quarry Scrapyard Karachi Skidrow Terminal Verste: Sub base Invasion Rust Er snipertypen og elsker god avstand mellom meg og fienden. Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Av en eller annen grunn liker jeg ikke Afghan. Rust er heller ikke noe bedre. Virker som du ikke liker sant og ørken du da Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Liker mest: Terminal Rust Afghan Highrise Wasteland (sniper) Liker minst: Estate Lenke til kommentar
vipone Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Liker de fleste baner, spesielt Highrise og Skidrow. Hater Scrapyard, alt er random på den banen, du kan ikke få til noe skill. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Misliker: Scrapyard Rust Terminal Liker: Afghan Derail Skidrow Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Mine favoritter er Quarry, Afghan og Scrapyard De eneste banene jeg quitter fra er Derail og til tider Rust. Endret 21. mars 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå