Gå til innhold

Absoluttspill.no, hvor henvender man seg?


Anbefalte innlegg

Har kjøpt en god del spill fra Absoluttspill.no. Men med det siste spillet, "Mass Effect 2", har disk 1 en feil som gjør at det ikke er mulig å fullføre spillet. Xboxen gir beskjed om at disken ikke er mulig å lese.

 

Så eg tenker det bør vere mulig å få bytta denne disken til en uten feil, men absoluttspill.no virker ikke til å svare på eposthenvendelser, har de et telefonnummer man kan ringe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

En aldri så liten oppfølging av denne saken.

 

Fikk ikkje kontakt med telefonnummeret, men de svarte faktisk på epost samme dag som eg oppretta denne tråden. Fikk retur-adresse og trudde at alt skulle vere i orden, men siden det har det vært dødt. Helt dødt. Er det noen som vet om disse gutta er i live?

 

Legger ved epost-kommunikasjon (navn/adresser utelatt):

 

 

Dato: 12. februar 2010 13.20.45 GMT+01.00

Til: Absolutt Spill <[email protected]>

Emne: Ødelagt Mass Effect 2 disk

 

Hei

Sende epost ang. en skade på Mass Effect 2 disk 1, på onsdag. Bare lurte på om dere har mottatt eposten, er litt gira på å fullføre spillet.

 

 

Sent: 18. februar 2010 08:53

Subject: Fwd: Ødelagt Mass Effect 2 disk

Sender denne på nytt da eg ikkje har fått noe svar enda.

 

 

Den 18. feb. 2010 kl. 12.52 skrev ***

 

Hei ***.

 

Beklager at vi ikke har fått svart deg før nå.

 

Fint om du kan sende inn spillet til oss:

Absoluttspill AS

Postboks 578

3605 Kongsberg

 

Vi sender ett nytt spill til deg så fort vi får det inn og får bekreftet at det er defekt. Desverre slik vi må gjøre det for at leverandøren skal godta å erstatte spillet.

 

 

MvH

***

Innkjøp-/markedsansvarlig

Absoluttspill.no

 

 

 

Dato: 25. februar 2010 21.13.54 GMT+01.00

Emne: Re: Ødelagt Mass Effect 2 disk

 

Ok, sendte inn spillet lørdag 20. feb.

 

 

Dato: 5. mars 2010 23.16.23 GMT+01.00

Emne: Fwd: Ødelagt Mass Effect 2 disk

 

Hei igjen

 

Bare lurte på om det er mulig å spørre hvordan det ligger an, har dere mottatt spillet?

 

 

14. mars 2010 23.31.02 GMT+01.00

Liker ikke å mase, men nå har det gått over 1 mnd. fra første gang eg tok kontakt med dere ang. dette, og det er altså over 3 uker siden eg sendt inn spillet i retur til dere. Å faktisk bekrefte at dere har mottatt returen syns eg det er det minste dere kunne ta dere tid til.

Lenke til kommentar

Aner heller ikke hva som skjer med denne butikken. Har vært storfornøyd tidligere da de har hatt en eksemplarisk service.

 

Nå er det svært sjeldent de besvarer på e-post henvendelser og man kan jo ikke nå dem pr telefon...

Endret av accessd
Lenke til kommentar

Aner heller ikke hva som skjer med denne butikken. Har vært storfornøyd tidligere da de har hatt en eksemplarisk service.

 

Nå er det svært sjeldent de besvarer på e-post henvendelser og man kan jo ikke nå dem pr telefon...

 

Ja, det er det som er så snodig. Eg har også vært veldig fornøyd med servicen tidligere. Men nå virker det nesten som om det har skjedd noe dramatisk.

 

Har forøvrig forsatt ikke fått svar, men eg har et vagt minne om at eg skulle til å starte på avslutninga av spillet....

Lenke til kommentar

Nå kan ikke jeg egentlig svare for dem. Men sist jeg prata med dem, stund siden nå da, men da drev de å flytta, så derfor var telefonen koblet ut, men det burde jo være oppe nå.

 

Problemet er at de ikke har oppgitt noe telefonnummer på nettsiden sin så vidt eg kan sjå.

Lenke til kommentar

De svarer i hvertfall ikke på e-post lengre. I og med at telefonnumret ikke er oppgitt på siden regner jeg med at de ikke ønsker å være nåbare fra telefon.

 

Gir dem frist til etter påsken på å få sendt ut det forhåndsbetalte spillet mitt (eventuelt besvarer epostene) før jeg skrangler med sablene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bestilte Supreme Commader 2 fra absoluttspill.no for noen måneder siden. Spillet hadde release dato 17.03. Etter det jeg vet er vel supcom2 i hyllene hos de fleste for vel en måned siden.

 

Alle forsøk på å komme i kontakt med absoluttspill.no har vært misslykket. Jeg betalte spillet som forskuddsbetaling via bankoverføring. Har nå sendt mail om å få pengene tilbake.

 

 

Har tidligere kjøpt spill derfra uten problemer.

Lenke til kommentar

Tror også disse går til skifteretten snart.

 

Er også i den situasjonen at jeg har forhåndsbestilt/betalt en vare som aldri kommer. De svarer som vanlig også kun sporadisk (svært sjeldent) på e-post.

 

Kanskje man kan få refundert pengene fra banken (brukte visa)?

Lenke til kommentar

Etter et noen forsøk på epost og oppring av div tlfnr fikk jeg til slutt kontakt med en ansatt hos Absoluttspill.no. Jeg har fått pengene mine tilbake :thumbup:

 

De hadde nedbemannet og var i en omstruktureringsfase av bedriften og hadde ikke klart å besvare alle henvendelsene.

Lenke til kommentar

Etter et noen forsøk på epost og oppring av div tlfnr fikk jeg til slutt kontakt med en ansatt hos Absoluttspill.no. Jeg har fått pengene mine tilbake :thumbup:

 

De hadde nedbemannet og var i en omstruktureringsfase av bedriften og hadde ikke klart å besvare alle henvendelsene.

 

Godt for deg! I bunn og grunn driter jeg i pengene. Det verste for meg er at man kaster bort tiden sin på e-poster. I tillegg kommer frustasjonen over å bli ignorert.

Jeg betaler gladelig mye ekstra for god service. Pålitelighet (at man kan stole på leveringstiden) og tilgjengelighet (lagervare) er de viktigste kriteriene mine.

Absolutt Spill gikk fra å være best i klassen til å være en av verstingene. Håper ikke denne "overgangsperioden" varer stort lengre nå. Den har vel snart vart ett år om jeg ikke tar mye feil? Dette er ekstremt ødeleggende for denne typen virksomhet og de vil ha store problemer med å bygge opp tillitten igjen.

Endret av accessd
Lenke til kommentar

Har prøvd å få igjen pengene fra forhåndsbestillingen av Just Cause2 helt siden det kom ut (har ikke fått spillet), og det er nettopp pengen jeg bryr meg om.

Ringte det nummeret som Perrern postet og ga en fyr ordrenummeret og navnet mitt, han sa han skulle få noen til å se på det i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...