Gå til innhold

Når du har kjøpt et nytt spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njaaaa, når jeg har kjøpt et nytt spill er jeg for gira til å sette meg ned for å bæsje men ja, jeg leser også manualen. Kanskje mens det installerer eller når jeg legger meg.

Skrevet
..er jeg den eneste som pakker ut spillet og setter meg for å bæsje mens jeg leser manualen?

Diskuter!

Herlig, jeg er ikke alene!

Dette er faktisk det første jeg gjør.

Kjøpe, pakke ut, installere, drite og lese manual samtidig.

Skrevet
Jeg leser ikke manualen, jeg lukter på den.

Få ting som lukter bedre enn et nyåpnet spill :)

Wait... what? Det der er bare ekkelt!

For noe tull, det er da ikke ekkelt!

Jeg lukter på alt som er nytt jeg... Bøker, kjøkkenutstyr, naboene, klær, blader, brunevarer.

Skrevet (endret)
Jeg leser ikke manualen, jeg lukter på den.

Få ting som lukter bedre enn et nyåpnet spill :)

Wait... what? Det der er bare ekkelt!

For noe tull, det er da ikke ekkelt!

Jeg lukter på alt som er nytt jeg... Bøker, kjøkkenutstyr, naboene, klær, blader, brunevarer.

I lol`d.

Når jeg skal flytte inn et nytt sted ser jeg alltid på navnene på ringeklokka og lukter i oppgangen, og har faktisk droppet en fin leilighet fordi gangen luktet muffins.

Men å stikke over å lukte på de nye naboene har jeg enda til gode :p

Endret av archongamer
Skrevet (endret)

Leser kun manualen om jeg sitter fast eller trenger hjelp med noe, ellers pleier de fleste spill å inneholde en tutorial.

Når det har gått noen dager, så tar jeg kanskje fram manualen og småtitter i den, på dass for eksempel ;p

Endret av Léon_
Skrevet

Det hender jeg ser gjennom manualen når jeg har spilt en stund og kjeder meg i loadingskjermene, men ellers blir den urørt. Jeg har ennå til gode å finne et spill som faktisk trenger en manual. At den er morsom å ha er en annen sak. ;)

Skrevet
..er jeg den eneste som pakker ut spillet og setter meg for å bæsje mens jeg leser manualen?

Diskuter!

Hva gjør du hvis:

Du er på butikken å kjøper ett spill som du altfor lenge har ventet på, du rusher hjem for å spille. Du gleder deg som bare faen! Du skal jo selvsagt gjøre ditt vanlige rituale, å sitte å drite og lese før du får spilt spillet ditt, MEN du må ikke drite!

Hva gjør du da? Er det avføringsmidler du tyr til, eller går du rundt å tripper hele dagen til du ENDELIG må drite?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...