Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg bare slette ham fra listen på facebook?


Anbefalte innlegg

Er en fyr jeg hadde kontakt med. Hatt sex med han tre ganger. Jeg føler at han bryr seg lite om å holde kontakten oppe med meg, selv om han flørter når han skriver noe, men han skriver så useriøst. Jeg lurer på om jeg skal slette han fra facebooken min, siden han er så useriøs, før jeg selv føler meg dumpet? Føler at han bare brukte meg på det helt useriøse plan.... Og satt ikke pris på meg..... Nå har han ikke kontaktet meg på noen dager....

Jeg har blitt såret før, og vil ikke ha nederlaget igjen, hva sier dere? Skal jeg bare overraskende slette han fra facebooken? Han er en festus, og ikke noe for meg med sin måte å opptre på. Useriøs synes jeg han er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei ikke sånn useriøs, men useriøs på den måten at han møtte meg , hadde sex med meg, og så nå gidder han ikke å ta å prate med meg engang skikkelig på mange dager. Han skriver mot andre jenter og flørter mot alle på veggen på facebook, ser ut som om jeg var ingenting og ikke i verdi for han. Derfor er jeg lei meg nå, for jeg har gått på kraftig smell før. Så i forkant av at han dumper meg , eller aldri skriver igjen til meg, så har jeg lyst å komme i forkjøpet og bare dumpe han med å slette han av facebooken.

 

Hva? Er han useriøs? Slett ham! Blokk ham! Politianmeld ham!
Lenke til kommentar

Jeg må være sterk. Jeg skjønte tegningen at han utnyttet meg følelsesmessig. Og ventet på dette, men før han får gi meg et skikkelig smell så skal en slik type få kjenne på frustrasjonen selv, med at jeg blokker han på facebook.

 

Han er skikkelig useriøs, som hadde ubeskyttet sex, og sprutet i meg og alt, og så er han så lite takknemlig at han bare flørter rundt og nå har han ikke skrevet til meg på en stund. Greit jeg skrev til han ikke så ofte selv, men det hadde sin forklaring og det har jeg forklart, men jeg liker ikke holdningene hans med den flørtingene for andre, og jeg føler meg verdiløs da, så jeg sletter han.

 

Han er en festus, og rotekopp. Greit at det er dårlig gjort å slette han, men jeg gjør det når han oppfører seg sånn, for å gi han en støt.

Jeg kan være gravid med han for den saks skyld.... men nå får han en på tryne.... jeg sletter han på facebook....før jeg føler mer på nederlag og fortvilelser. Det har jeg kjent nok av før. Beundrer dere meg som tar å sletter useriøs flørter? hva sier dere? skal jeg gjøre det? :)

Lenke til kommentar

Det er ikke noe mer useriøst av han å ha ubeskyttet sex med deg, enn hva som er tilfelle med deg.

 

Er det en så stor greie om du sletter han? Hva er argumentene for å ikke kutte kontaken med han?

 

Siden du fortsatt har kontakt med han, samme hvor mye du føler at han bruker deg.

 

Basert på hvordan du skriver om han her, så er ikke det her noe å lure noe mer på. Eller så kan du alltids beholde han som venn, men ikke lenger ha sex med han og se hvor lenge han gidder å ha noe med deg å gjøre.

Endret av ACD
Lenke til kommentar
Ja , ville ikke dere blitt sjokket om dere hadde hatt sex flere ganger med ei jente og så blokkerte hun deg på facebook bare uten å si noe?

 

Du kan alltids snakke med han først, uten whining. Bare si at det ikke vil skje noe mer mellom dere, og at du vil komme deg videre.

 

Begynner han med å stille spørsmål om hva som skjer, så kan du svare at du ikke ser for deg noen framtid med han, at dette bare var noe kortvarig som før eller seinere måtte ta en slutt.

Endret av ACD
Lenke til kommentar
Ja , ville ikke dere blitt sjokket om dere hadde hatt sex flere ganger med ei jente og så blokkerte hun deg på facebook bare uten å si noe?

 

Jo, hadde nok blitt kjempesjokket og lei meg du :ohmy: Du gjør han en tjeneste når du sletter han, da slipper han å snakke noe mer med deg og kan bry seg enda mindre. Way to go

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skjønner tegningen, tror han har fått sitt av meg.

 

Jeg skriver at jeg føler at han er for useriøs i forhold til meg eller noe.

 

Husk : jeg har gått på en big smell før og vil ikke oppleve at jeg får det store nederlaget igjen om at han dumper meg før jeg dumper han....

 

 

 

Ja , ville ikke dere blitt sjokket om dere hadde hatt sex flere ganger med ei jente og så blokkerte hun deg på facebook bare uten å si noe?

 

Du kan alltids snakke med han først, uten whining. Bare si at det ikke vil skje noe mer mellom dere, og at du vil komme deg videre.

 

Begynner han med å stille spørsmål om hva som skjer, så kan du svare at du ikke ser for deg noen framtid med han.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg skjønner tegningen, tror han har fått sitt av meg.

 

Jeg skriver at jeg føler at han er for useriøs i forhold til meg eller noe.

 

Husk : jeg har gått på en big smell før og vil ikke oppleve at jeg får det store nederlaget igjen om at han dumper meg før jeg dumper han....

 

 

 

Ja , ville ikke dere blitt sjokket om dere hadde hatt sex flere ganger med ei jente og så blokkerte hun deg på facebook bare uten å si noe?

 

Du kan alltids snakke med han først, uten whining. Bare si at det ikke vil skje noe mer mellom dere, og at du vil komme deg videre.

 

Begynner han med å stille spørsmål om hva som skjer, så kan du svare at du ikke ser for deg noen framtid med han.

 

Jeg mistenker at det du vil skrive til han blir ganske sutrete. Ta det helt kort, og forklar at du er ute etter noe mer langsiktig.

 

Nå som dere ikke har hatt kontakt på en stund, trenger du heller ikke å være den som tar kontakt med han.

Lenke til kommentar
Jeg må være sterk. Jeg skjønte tegningen at han utnyttet meg følelsesmessig. Og ventet på dette, men før han får gi meg et skikkelig smell så skal en slik type få kjenne på frustrasjonen selv, med at jeg blokker han på facebook.

 

Han er skikkelig useriøs, som hadde ubeskyttet sex, og sprutet i meg og alt, og så er han så lite takknemlig at han bare flørter rundt og nå har han ikke skrevet til meg på en stund. Greit jeg skrev til han ikke så ofte selv, men det hadde sin forklaring og det har jeg forklart, men jeg liker ikke holdningene hans med den flørtingene for andre, og jeg føler meg verdiløs da, så jeg sletter han.

 

Han er en festus, og rotekopp. Greit at det er dårlig gjort å slette han, men jeg gjør det når han oppfører seg sånn, for å gi han en støt.

Jeg kan være gravid med han for den saks skyld.... men nå får han en på tryne.... jeg sletter han på facebook....før jeg føler mer på nederlag og fortvilelser. Det har jeg kjent nok av før. Beundrer dere meg som tar å sletter useriøs flørter? hva sier dere? skal jeg gjøre det? :)

 

Tror du virkelig det bryr ham det minste?

Det er åpenbart at han kun har brukt deg for sex, og at du sletter ham fra facebook vil ikke bry ham det minste.

Sad, but true.

 

Bare kom deg vekk, du har ingen bruk for en slik type.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...