Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

M60 er et hatvåpen :mad:

 

Neida, ordentlig kose våpen. Vet ihvertfall hva jeg skal bruke stort sett i hele morgen :)

 

Drar jo greit med poeng når man i tillegg prøver å leke medic i en squad i samme slengen.

 

Edit:

 

Når det kommer til sens så har jeg vel et hakk over midten hvis jeg ikke husker helt feil, funker greit. Kommer meg kjapt nok rundt på kort avstand, også blir det ikke alt for galt når man prøver å treffe noe på litt avstand.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Våken som jeg er (:p) så la jeg plutselig merke til at jeg kunne låse opp M1 Garand viss jeg var en såkalt Battlefield veteran.

 

Steg 1 her har jeg gjort, ikke noe problemer der. http://veteran.battlefield.com/

 

 

Eneste problemet er at jeg kommer jo ikke inn på siden hvor jeg gjøre siste biten :hmm:

 

https://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran

 

Noen tips, bare digger lyden av det våpenet og når klipset spretter ut :blush:

Lenke til kommentar

M60 er et hatvåpen :mad:

 

Neida, ordentlig kose våpen. Vet ihvertfall hva jeg skal bruke stort sett i hele morgen :)

 

Drar jo greit med poeng når man i tillegg prøver å leke medic i en squad i samme slengen.

 

Edit:

 

Når det kommer til sens så har jeg vel et hakk over midten hvis jeg ikke husker helt feil, funker greit. Kommer meg kjapt nok rundt på kort avstand, også blir det ikke alt for galt når man prøver å treffe noe på litt avstand.

 

Du putter vel magnum på det også? Man bør styre unna M60, det er feigt og man blir aldri god av det. Når det nerfes så kommer mange M60horer til å bli helt oppgitt. Våpenet er OP, og DICE skal gjøre noe med det!

 

Jeg skjønner ikke hvordan man IKKE havner på toppen av listen etter HVER eneste runde med M60. Som hele communityet i BFBC2 sier, det er feigt, OP, og føler de som konstant spiller med det seg god?

Lenke til kommentar

M60 er et hatvåpen :mad:

 

Neida, ordentlig kose våpen. Vet ihvertfall hva jeg skal bruke stort sett i hele morgen :)

 

Drar jo greit med poeng når man i tillegg prøver å leke medic i en squad i samme slengen.

 

Edit:

 

Når det kommer til sens så har jeg vel et hakk over midten hvis jeg ikke husker helt feil, funker greit. Kommer meg kjapt nok rundt på kort avstand, også blir det ikke alt for galt når man prøver å treffe noe på litt avstand.

 

Du putter vel magnum på det også? Man bør styre unna M60, det er feigt og man blir aldri god av det. Når det nerfes så kommer mange M60horer til å bli helt oppgitt. Våpenet er OP, og DICE skal gjøre noe med det!

 

Jeg skjønner ikke hvordan man IKKE havner på toppen av listen etter HVER eneste runde med M60. Som hele communityet i BFBC2 sier, det er feigt, OP, og føler de som konstant spiller med det seg god?

You read my mind, KopKing :yes:

Brenn for evig og alltid, M60 horer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Man bør styre unna M60, det er feigt og man blir aldri god av det.

 

 

Magnum har jeg ikke så det er jo veldig greit :)

 

Men hvorfor blir man ikke god av det, det må du nesten forklare meg. Må vel fremdeles treffe personen man sikter på, eller er det noe jeg har missforstått?

Lenke til kommentar

 

Man bør styre unna M60, det er feigt og man blir aldri god av det.

 

 

Magnum har jeg ikke så det er jo veldig greit :)

 

Men hvorfor blir man ikke god av det, det må du nesten forklare meg. Må vel fremdeles treffe personen man sikter på, eller er det noe jeg har missforstått?

 

 

Ja, men det er forskjell på å kunne drepe på 2-3 skudd, og 5-7 skudd. Veldig stor forskjell i dette spillet. M60 er kraftigere enn alt, og skal derfor nerfes.

 

Klarer du å møte på 3 motstandere samtidig og komme ut på toppen med ett annet våpen enn M60?

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Klarer du å møte på 3 motstandere samtidig og komme ut på toppen med ett annet våpen enn M60?

 

Tok tre mann i rimelig sjapp rekkefølge i sta med M1911 (spilte som sniper), to stykker kom sammen og siste mann kom 15-20 meter bak de to igjen teller det?

Lenke til kommentar

M1911 tok jeg blindfire med på conquest og drepte 6 stykker på rad. Den skal også nerfes. Det er ingen konkurranse men det du snakker om en to OP våpen. Jeg sier ikke at du ikke er god, men 99% av de som spiller med M60 bruker den fordi de ikke klarer å drepe med noe annet enn den. Det er overlegent alt annet i spillet, og det er egentlig ingen grunn til å ikke spille med noe annet. Hvis du hadde sett litt commentaries og lest rundt omkring hadde du også skjønt hvor mye folk HATER M60, og at det rett og slett er feigt å bruke den.

 

Jeg skal bruke den om de klarer å balansere det våpenet i patchen. Jeg er fan av M60, men ikke i BFBC2.

 

U see? Jeg gidder ikke diskutere om M60, fordi så og si samtlige har samme mening om det våpenet.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...