Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I hver video så har han en shoutout til en fyr som kommenterte på forrige video.

 

Edit: Siden jeg kommenterte på hans forrige video, så tok han opp det jeg sa. Han sier: "Todays shoutout goes to MrOutjection. He wrote on my last video: "Actually...""

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

I hver video så har han en shoutout til en fyr. I forrige uke var det en som hadde vært med han fra starten og kommentert på alle videoene.

 

Og det var vel alltid kritikk han hadde gitt :p hehe! GamingLegit folkens! spre ordet, og subscribe! Han er min favoritt der inne. Machinima har ingen "sjel" :p

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg hvorfor jeg konstant har blitt skutt ned av folk som løper rundt med M60. Har irritert meg noe jævelig over det våpnet, nå skjønner jeg hvorfor, konge våpen :)

 

To runder på rad som bestemann, grei måte å avslutte kvelden på :)

 

Edit:

 

En jævel nektet meg et dog-tags i sta, han sto i et vinduet og ante fred og ingen fare når jeg snek meg opp bak han for å kjøre kniven i ryggen på han, da kommer det en kødd ifra min egen squad og skyter fyren i stede for :realmad:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Hvilken sensitivitet bruker dere? Vet dette har bitt spurt før, men fikk aldri den store tilbakemeldinen.

 

Selv har jeg brukt ca halveis opp en god stund, men synes det tar litt for lang tid å snu seg rundt, spesielt i tanks o.l. Har begynt å spille på full sensitivitet nå, noe som gjør at jeg vil kaste kontrollen i veggen 15 ganger per runde. :p Men man blir vel vant til det? Synes det blir helt vanvittig vanskelig på lange distanser.

Endret av Arnesen62
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...