Gå til innhold

[PS3] Venneliste for Battlefield Bad Company 2


MrWoman

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei, Det er nå opprettet en gruppe på facebook som heter Battlefield online norway(ps3),

http://www.facebook.com/groups/177039719033128/

 

dette er ikke snakk om noen clan eller reklamering eller noe slikt.

det er bare snakk om å prøve å gi oss nordmenn som spiller battlefield på ps3 en samlingsplass på et sosialt nettverk med chat. jeg vet f.eks. at det er mange som sliter litt med å finne/komme i kontakt med "voksne" spillere på ps3.. det er nok mange der ute som er dritt lei små snørvalper som syter, klager, skriker, kjefter og team killer med engang de møter litt motstand.. så, er du over 20(ikke ett must, så lenge du er "voksen" og kan oppføre deg någenlunde normalt)er på facebook og har lyst å komme i kontakt med andre litt eldre spillere så for all del, sjekk dette ut :)

 

 

jeg for min del kunne godt tenke meg å møte flere norske BC2 spillere, spiller med noen få nordmenn nå og en del amerikanere, men som sagt, kunne tenkt meg noen flere nordmenn..

er nok mer eller mindre en casual gamer, har ganske gode stats, spiller ganske ofte men det er ikke slikt att jeg lever og puster for dette spillet.. har tross alt ett liv ;P

anyways, er en del på chaten på denne facebook gruppa så kom gjerne å slå av en prat, kanskje vi kan ta noen games ilag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...