Gå til innhold

Scopetråden - diskuter ulike måter å scope på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg tenker over det, så airscoper jeg egentlig hele tiden. Hopper alltid rett før jeg skyter.

Det er den enkle måten å airscope på. Jeg har en litt mer utradisjoell måte. Jeg bruker teknikken til knifescoping og får oversikt over folkene og banen, så går jeg opp på litt høyere bygninger og kanter, og hopper ut fra de og scoper i luften på vei ned.

 

 

edit: Noen som er flinke til 360 airscoping?

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Men hele greia med pentascope er jo og kun scope 5 ganger iløpet av en match.

så hvis du knifescper samtidig er jo litt av poenget borte.

 

hva er pentascope? hvorfor kun 5 ?

 

kan noen lage en liste om hva de forskjellige scope utykkene betyr?

 

Hvis du ser litt tidligere i denne tråden er det en link til the scope blog. Thescopeblogg.blogspot.com

Her står mange av de forklart

Lenke til kommentar

Når jeg tenker over det, så airscoper jeg egentlig hele tiden. Hopper alltid rett før jeg skyter.

Det er den enkle måten å airscope på. Jeg har en litt mer utradisjoell måte. Jeg bruker teknikken til knifescoping og får oversikt over folkene og banen, så går jeg opp på litt høyere bygninger og kanter, og hopper ut fra de og scoper i luften på vei ned.

 

 

edit: Noen som er flinke til 360 airscoping?

 

Hvis du bruker den teknikken med å hoppe ned fra bygninger anbefales det på det sterkeste å bruke commando pro, no falling damage

Lenke til kommentar

hvorfor er ikke det å sitte godt gjemt og vente på fiender i et åpent område camping, men om du venter på fiender i et mindre område er det plutselig camping lol...

 

jeg har bare hørt om quick/hard/noscoping før, hva **** skal man med flere uttrykk? "heyy, se, jeg scoper inn på nuken. jeg har funnet opp en ny type scoping: nukescoping. tøøøft" < ja sikkert massevis av "hardbarka" pro gamere som holder på sånn ja. skal jeg ikke finne på en selv også, nå som jeg først holder på? dere kan kalle det killstreakscoping, går ut på at du scoper på killstreaks. og hva med denne: stonescoping. går ut på at du scoper inn på steiner. woot dette var jo kjempekult! tror jeg må finne på flere scopenavn. /not

 

og btw alle sniperne er like mobile.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...