abene Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Microsoft er klar med lanseringskandidat for Visual Studio 2010. Les mer
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Fantastisk, nå brukte jeg sikkert to timer i går på å få lastet ned Beta 2 av Visual Studio og dagen etterpå kommer RC, bah, haha, typisk min flaks
G Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 (endret) Betaversjon av Visual Studio 2010 bør avinstalleres før lanseringskandidaten installeres. Skulle tro det lot seg gjøre å lage ett operativssystem etter så mange år med erfaringer. Som har en ryddigere overinstallering-/avinstalleringsmetode. Helst burde en kunne slippe (legge) pakken en har nedlastet inn i en folder, og at operativssystemet bruker den der i fra, istedetfor å pakke ut, legge lenker her og der i registeret, legger filer i systemmappene med flere digedarier .. Endret 12. februar 2010 av G
Largie Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Se ordet "bør" og installeringsrutiner for VS2010 har ingenting med operativsystemet å gjøre... Meldt tilbake om fart og ikke minst nye IDE features.... Fornøyd med 2008, derfor er jeg tilbakeholden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå