Gå til innhold

Kommentartråd: Prosjekt Antec kjøkkenpc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er målene på det HK fra Asus-PC'en du obduserte?

 

Jeg fikk inn en defekt Hiper PSU her om dagen, dvs. bytta den ut på en PC som ikke funka, og den er av den typen krommet og med et deksel som er preforert med små hull. Ser egentlig ganske stilig ut. Fikk tankene til å surre litt og lurer på om det er mulig å stappe inn en liten PC i den :D

 

Grunnmålene er H x B er 15 x 15 cm, og høyden er 5,5 cm med vifte i topplokket eller 8 cm. uten. Lurer på om det ville være mulig å stappe inn en sånn i den. Ellers skulle det i verste fall være mulig å putte inn et Via Nano-ITX HK på 12 x 12 cm. da. :)

 

Er på jobbreise men skal sjekke når jeg er kommet meg hjem på fredag ettermiddag.

Lenke til kommentar

Hvis du har plass kan du installere eleminatoren i vannkokeren slik at du kan kjøre strømmen igjennom denne.

 

Da burde man ha batteriet i også, for det blir veldig lett å komme borti slik at pc'en mister strømmen.

 

Tenkte litt på det, og kom frem til at det vil være lurt og skru den fast så man slipper og miste strømmen hvis man kommer borti den. Varmen som genereres av eliminatoren er et annet problem.

 

Hadde vært fett hvis du hadde fått fikset slik at startbryteren til pcen ble vannkokerknappen(eller hva det nå kalles).

Endret av oPRE
Lenke til kommentar

Tenkte litt på det, og kom frem til at det vil være lurt og skru den fast så man slipper og miste strømmen hvis man kommer borti den. Varmen som genereres av eliminatoren er et annet problem.

 

Hadde vært fett hvis du hadde fått fikset slik at startbryteren til pcen ble vannkokerknappen(eller hva det nå kalles).

 

Kunne blitt bra, bare sette en fjær på bryteren slik at den vipper tilbake selv om det ikke koker laugh.gif

Lenke til kommentar

Hva er målene på det HK fra Asus-PC'en du obduserte?

 

Jeg fikk inn en defekt Hiper PSU her om dagen, dvs. bytta den ut på en PC som ikke funka, og den er av den typen krommet og med et deksel som er preforert med små hull. Ser egentlig ganske stilig ut. Fikk tankene til å surre litt og lurer på om det er mulig å stappe inn en liten PC i den :D

 

Grunnmålene er H x B er 15 x 15 cm, og høyden er 5,5 cm med vifte i topplokket eller 8 cm. uten. Lurer på om det ville være mulig å stappe inn en sånn i den. Ellers skulle det i verste fall være mulig å putte inn et Via Nano-ITX HK på 12 x 12 cm. da. :)

 

Er på jobbreise men skal sjekke når jeg er kommet meg hjem på fredag ettermiddag.

Selve kortet med prosessoren er på 13X15 cm. I tillegg så er de andre små modulene som du ser på bildene i post 6

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

hehe. Kipkay på youtube byttet bare batteriene, og han lagde også et skjema :) Kan linke til den videoen om du ønsker.

Gjerne det :thumbup:

 

Litermålet er bare ei plastkule i en beholder som trenger vann for å vise nivå. Kan sikkert få lys der men hvordan den skal løfte seg ift noe er nok en større utfordring. Men hadde jo vært morsomt hvis det lot seg gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...