Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvilken linje har du søkt til neste år, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har også søkt vg1 studiespesialisering som første linje med Foss i Oslo som førstevalg på skole. :) Jeg gjorde det for jeg ville holde de fleste mulighetene åpne og de fleste jeg kjenner velger den linjen.

Endret av Sappa
Skrevet (endret)

1. VG3 - Automatiseringsfag - Horten VGS

2. VG3 - Automatiseringsfag - Sandefjord VGS

Går videre fra VG2 - Automasjon, VG1 - Elektro GK.

Håper på og ende i lære på plattform etter VG3, få fagbrev og kaste meg på fagskole/høyskole for og ta Ingeniør utdanning.

:)

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Søker Studiespesialisering (VG1) til høsten, med T-matte på Nadderud VGS

Hvorfor; jeg vil holde alle muligheter åpne, dessuten er det ingen andre studieprogram som frister.

Skrevet

Jeg glemte å skrive hvorfor jeg søkte studiespesialisering.

søkte der fordi jeg vil bli ingeniør og jobbe med energi, syns det virker interessant.

Skrevet

Hmm, er det bare meg eller er diskusjon.no veldig realfag-basert? Mange som studerer realfag både på vgs og ved høgskoler og universiteter har jeg fått inntrykk av. :)

Skrevet
Hmm, er det bare meg eller er diskusjon.no veldig realfag-basert? Mange som studerer realfag både på vgs og ved høgskoler og universiteter har jeg fått inntrykk av. :)

Sant det du sier. Ser realfag hvert eneste innlegg, og studiespesialisering med realfag ftw! Vel, jeg har gått yrkesfagretning, og vurderer å søke meg på allmenn påbygg til høsten. ;)

Skrevet

Mitt siste år på VGS, aner ikke hvilke universitet/høgskole jeg skal søke på eller i hvilke land, er ganske vanskelig å velge når det er så mange valg, men lener litt mot astrofysikk :D

Fant også ut at i England kan man ta doktor grad på 2 år kortere enn hva man må ha i norge om man får gode nok karakterer på bachelor studium, men UK er ca. 100K pr. år å studere (bare for å ta selve studie, uten kostnader til bolig osv.), i norge er det gratis og man får lønning under doktorgraden :D :D :D

viva la norwegian :fun:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...